2e hands agm scooter gekocht.

ongesgoolde

New Member
Heb begrepen na hier wat gelezen te hebben dat en agm vx50 een chinees barrel is.Heb er een paar weken geleden een gekocht en een een nieuwe accu in gezet omdat dat nodig was volgens vorige eigenaar wegens slecht starten en goede benzine(BP ultimate) en olie(Putoline) in gepropt.maar probleem blijft .Iemand suggesties, of gewoon net zo lang door blijven rijden totdat dat lel het echt niet meer doet?
Bij voorbaat dank.
 
Advertisement - register to remove this

nee bedoelde het is het zelfde blok. raad je gewoon aan om de kleppen te stellen is een niet erg ingewikkelde klus als je een beetje met een schroevendraaier kan omgaan. en het zal denk ik ook je probleem oplossen
 
Zonder dollen? Bedoel heb ook geen zin dat ie zo snel al in de prullenbak kan. Hoop er namelijk nog even op te kunnen rijden totdat ik genoeg gespaard heb voor een fatsoenlijke scooter.
Kan nog wel alleen je moet dingen ga nalopen bvb: heeft die genoeg benzine, olie , goede vonk, smeert die goed,kleppen gesteld dat soort dingen
 
Heb de kleppen vandaag af kunnen stellen, en zoals jullie al gezegd hadden is dat een relatief simpel klusje.Maar alle kappen moesten eraf anders kwam ik er niet bij, wat een kolere werk was dat, daar is veruit de meeste tijd in gaan zitten.Morgen verder afbouwen en de stationair afstellen.Hij loopt overigens een stuk beter dan eerst.
Iedereen die me heeft geholpen met raad: Enorm bedankt.
Goeten Ongesgoolde.
 
Last edited:
Back
Top