This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

28mm oko of koso

RoP#6 said:
geen van beide
gebaseerd op wat ?

mijn koso werkte zonder af te stellen al prima (en nog steeds rij ik met koud weer en/of hoge luchtdruk met de fabrieksafstelling...)
verder krijg je er gewoon van alles bij kwa sproeiers enzo, mocht het nodig zijn.

oko heb ik ook al mensen gewoon goed mee zien scoren na wat kleine aanpassingen (std doet ie het ook al niet slecht)


nadeel van koso is dat je hem nog moet afdraaien of een ander spruitstuk regelen.
 
Vorig seizoen met een oko op me speedblok gereden. Plug and play. Ding werkte altijd perfect met een zeer hoog vermogen (21+ @ std speed).
Liep bij alle gas standen gewoon echt perfect.

Wel heb ik van een paar andere mensen gehoord dat bij hun de oko niet lekker te krijgen was. Bleef slecht lopen.

Koso ziet er imo weer beter uit kwa afwerking. Verder heb ik er tot nu toe nog nooit iemand over horen klagen.
Heb er zelf niet mee gereden dus kan er verder niet echt over oordelen.
 
mm alle bij dus niet echt positief kan ook aan een Keihin PWK28 replica komen zou die dan puur beter zijn of ook niet echt

dit is mijn setup nu

stage 6 70cc racing
stage 6 r1200
rito pen 12
mhr2005 vario
stage 6 koppeling + huis
vl12
21mm delortho
polini sucandaire vertanding 14/41 primair orgineel
top preformence vertandings deksel

carters zijn bewerkt voor mn cilinder
 
heb ff zitte denken aangezien ik menig van stage6 heb wil ik dan ook maar een carb van stage 6 doen dus neem die 28mm wel geloof wel dat die goed is
 
rij zelf ook met een stage 6 racing 70.. met een 24 mm oko cabrateur..tot nu tot geen problemen mee gehad. vind het een makkelijk afstelbaare cabra.

jasper