28 rondschuif Of 24 Vlakschuif.

Nixske

Red SpeedDevil
Hey...

Ik heb op het moment een Z.g.a.n 28mm Dellorto caburateur hij is gestraald en een nieuwe 70mm kelk erop.

Maar nouw wil ik deze eingelijk wegdoen en voor in de plaats een Oko 24mm Vlakschuif Halen..

heeft iemand miss ervaring met de Oko?

Of Zou ik gewoon de 28 rondschuif houden?

Of miss een andere 24 vlakschuif..

Graag ervaringen en antwoorden waar ik iets aan heb..

Mvg Nick
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Met een vlakschuif is je gasreactie beter! maar als je toch een keihin replica koopt waarom de oko ,de oko is geen fijne carb het binnen werk zoals mengbuis is niet,netjes en klote af te stellen,als je dan toch een replica wil neem dan een stag6 24 pwk! zijn erig netjes en presteren erig goed!

maar waarom geen 28 vlak?

wat is de rest van je setup?
 
Kijk aan zulke antwoorden hebben we wat aan :)
Maar de oko kon ik toevalig krijgen vandaar maar als het niet zo een fijne is zoek ik voor een andere.

Setup:
Manston 2. tuned
Carters. tuned
Hebo manston asje
Caba ?¿?
dpr
hebo membraam. tuned
malossi spruistuk. tuned
hpi '05
malossi overrange poeli
hebo vario
hebo koppeling
ect......

En een 28 vlakschuif lijkt me net weer wat te groot.
 
idd Ik heb nu een 28 rond en ik kan en wil eingeluk ook een 24 vlak gaan aanschaffen.
ook door het feit dat mijn malossi spruitstuk niet perfect op de 28 rond past nu ben bang dat die onder het rijden eraf schiet.
 
haha de benzine kosten maakt niets uit ik moet wel een beetje vooruit komen he
Maar ik heb ook weer gehoord dat bij een vlakschuif de brandstof overloopt als je kick en van die onzin allemaal en bij een d-slide weer niet en dan de prestatie's tussen een vlakschuif en een rondschuif niet veel verschillend is
 
idd Ik heb nu een 28 rond en ik kan en wil eingeluk ook een 24 vlak gaan aanschaffen.
ook door het feit dat mijn malossi spruitstuk niet perfect op de 28 rond past nu ben bang dat die onder het rijden eraf schiet.

Carbje schiet niet 123. uit je spruitje hoor slangeklem eromheen en klaar, een nadeel van de 28mm carb kan de grote vlotterbak zijn als die in een 25mm recht malossi spruitje gestoken is, dat die w.s te dicht bij je loopvlak van je band komt en deze misschien kan raken met alle gevolgen van dien :)
dit kan opgelost worden door een klein "ophoog" plaatje onder het spruitstuk of membraan te monteren.
 
bij de doppler carbu zit zo'n ophoogplaatje dus ik weet wat je bedoeld je plaatst die boven je membraan en dan je spruit erop szo zit de carbu weer wat hpger dus geen slijtage langs de band ;///0

Ging het maar om slijtage, als die met een hoge snelheid je carb pakt slaat die gewoon je blok in :)
Iemand hier van het forum heeft dat nl een keer gehad
 
Back
Top