28-30 juli Stage6/70 Open Cup @ MST Battle (D)

Heb Mark net aan de telefoon gehad. Het stormt daar verschrikkelijk. 'Slaap'tentjes blijven niet staan, zelfs niet als ze goed vast gezet zijn. Maar (tot nu toe) géén regen iig. Voor de rest waren het goede plekken en het was gezellig. De Nederlanders staan volgens mij allemaal bij elkaar. Ik ga zelf morgenvroeg die kant op.

Dooeii :*
 
hoorde net van bart idd hetzelfde schenen ook wat flinke donderslagen en bliksemschichten te zijn maarja hopen voor de jongens daar dat alles heel blijft wij vertrekken morgen avond pas
 
contact met johan ( scarface ) gehad.
Twan 2x 1e
johan scooter dood
gerrit 1x uitgevallen

open 70 gaat nu zo rijden

verder na gehoord tehebben super kanslozen meeting,
sprintsysteem wouden ze niet eens opbouwen was tegevaarlijk
smorgens om 6 uur al met de scooterss race over het terrein
johan komt binnen nu en een uurtje met me caravan al richting huis :)
 
Haagze sf2 said:
contact met johan ( scarface ) gehad.
Twan 2x 1e
johan scooter dood
gerrit 1x uitgevallen

open 70 gaat nu zo rijden

verder na gehoord tehebben super kanslozen meeting,
sprintsysteem wouden ze niet eens opbouwen was tegevaarlijk
smorgens om 6 uur al met de scooterss race over het terrein
johan komt binnen nu en een uurtje met me caravan al richting huis :)
Gerrit reed niet mee dat was Jerno die is helaas een keer gevallen maar ging ook goed hard te keer daar
eerste manch was hij gevallen, 2e manch zat hij bij de kop groep waarvan Twan 1 reed dan twee gekke polen met een speed en een evo en dan Jerno
ook Daniel Rik en Mark hebben gereden in de open70 klasse en Jasper heeft de eerste dag mee getraint

open70 was dani 2 keer kopstart 1e manch gevallen maar toch nog 7e geworden en rik en mark 11 en 12
2e manch had dani probleempjes met sturen door val partijtje in de eerste manch hij werd 3e

verder was het erg gezellig met alle nederlanders zo bij elkaar hopen dat het snel weer een keer zo gezellig word :P

edit: foto's

der Rik
 
Last edited:
Zo ben ook niet thuis. Vraag me niet in wat voor staat ik ben, ik weet het zelf ongeveer niet meer. Heb de hele nacht doorgereden...

De races zelf waren te vet :D Heb zelf weer wat leuke rondjes kunnen draaien. De rest eromheen: tja... zoals wel meer duitse meetings: Waardeloos en vooral: Gevaarlijk...

Affijn, volgend jaar puur en enkel de racers, dan zeker voor herhaling vatbaar.
 
leuk race dagje zaterdag
ik had zaterdag 5e getrained omdat ik in de qualificatie met me knie tegen een uitsteeksel van een betonnen rand had geraakt in denk een van de snelste bochten van het circuit .
maar in de race wilde ik gewoon winnen ondanks dat de 1e 2 rijders buiten mededinging meededen omdat ze met te grote carbs reden en evo en speed .
ondanks dat ik nog steeds bang was voor die bocht waar ik met me knie tegen aan was gereden reed ik steeds verder naar voren en wist de eerste in de laatste ronde te winnen .

in de tweede manche wilde een van de 2 die weer eerste lagen me tegen houden zodat de ander kon ontsnappen
maar ik prikte hem er best brutaal tussen en was er zo langs en reed weer makkelijk naar de eerste toe werd weer een leuk strijdje en won de manche weer in de laatste ronde

volgens omstanders was het wel leuk om te zien

hoop dat de opset zo doorgaat en dat we echt een ek krijgen we hebben veel apparte racers gezien en wat gingen die polen die de open gewonnen hadden hard
 
Het was echt zo super vet!!!!

Dani 3e, Mark 8e, Fred 9e en Rik 10e. Allemaal een beker :winner:

De organisatie zelf was 1 grote zooi! Die sprints waren echt gevaarlijk.
Er was een camping op het terrein een paar 100 meter verderop waar wij stonden. Daar moest een paar keer ambulances en politie heen. De 1e dag was er iemand voor de helft verbrand, 3e graads verbranding. De 2e dag wilde iemand een wheelie maken, dit is aardig mislukt. Been 180 graden gedraaid waardoor 3 open botbreuken. Hij schreeuwde het uit. Voor de rest kon je zelf ook 100 keer overreden worden als je er alleen maar rustig liep. (kut scooters :) )
De douches, toiletten e.d. waren om te kotsen :eek: Dat was echt niet leuk meer. Met dank aan Lydia werden de toiletten e.d. 2x leeg gepompt. :*

Tsja en voor de rest, volop zon en gezelligheid!!! De laatste avond gingen de NL-ers helemaal los bij een 'feest'. Genoeg drank op en het was tof.

Nou dat was mijn verhaal. Ik neem nu een warme douche want de douches daar waren KOUD!

:*
 
Weer wakker :)

Douches/wc's waren inderdaad om te huilen :( toch maar eens kijken naar een caravan/camper waar dat al in zit :P
 
Slome said:
Weer wakker :)

Douches/wc's waren inderdaad om te huilen :( toch maar eens kijken naar een caravan/camper waar dat al in zit :P

je kunt zo een gat in de bodem maken hoor , pijpje erdoor , wctje erboven op...
 
na also also also was für ein wochenende :+

ff klein verslagdingetje:

donderdag:

nog ff samen met mahco boodschappen gedaan en alle zooi in zijn vito gepakt, we zijn met zijn bus gegaan omdat de mijne geen airco heeft:)
ondertussen was jaspah ook al gearriveerd en zijn we zo rond 12uur richting gewerbepark breisgau gereden.
daar rond 1800uur ofzo aangekomen en rustig de tent enz opgezet en ff lekker met zn 3en zitten bbqen.. ondertussen was het in de verte al een beetje gaan onweren en hadden we nog redelijk goede hoop dat het niet onze kant op zou komen... helaas:D we moesten als een gek maken dat de tent weer ingeklapt werd, toen alles bij bart (slome) in zn bus mogen pakken (thnx daarvoor :* ) die nacht samen met mahco in de vito liggen pitten met de schuifdeur open... die nacht heeft mahco nog een compleet regenwoud gekapt met een motorzaag :D

vrijdag:

lekker rustig aan gedaan en in alle rust de tent opgezet, scooter neergeplant en gekeken of we al kaarten enz op konden halen, na veel geklooi is kenny er zelf gaan zitten en is alles goedgekomen :)
ondertussen waren paps, mams en sis ook aangekomen na een rit van bijna 8uur x|

toen getankt, pak aangetrokken en begonnen aan de 1e vrije training, lekker rondjes gereden en een beetje gekeken hoe of wat...
naja, toen kwam de 2e vrije training, die opzich wel goed begon en ik begon ook steeds betere tijden neer te zetten, totdat ik me onderuit remde aan het einde vh rechte stuk.. resultaat: rode vlag, ambulance, ziekenhuis, röntgenfeauteaux gemaakt door een snoezige assistente :D was uiteindelijk niets aan de hand, was meer voorzorgsmaatregel van het ambulancepersoneel op het circuit (wat goed werk heeft verricht!!).
toen we terugkwamen uit bad kreuzingen (ziekenhuis..) waren lydia en marijke al klaar met de slaaptent, echt top! +ralf+
weer gaan bbqen en later nog beetje kijken naar leuke duitse druifjes..

zaterdag:

weer een vrije training gereden en moest nog ff bijkomen van mn val van vrijdag, wat duidelijk te zien was in mn aimy... totaal geen spannende tijden neergezet... tijdens de vrije training vond jaspah het nog nodig om zich via diverse strobalen te katapulteren, ik heb nog nooit een scooter zo hoog zien vliegen :D jammer genoeg was het voor hem einde oefening (dikke knie en scoot trashed..)
tijdens de 1e kwalificatie heb ik alles op alles gezet om toch een leuke tijd neer te zetten en het blijkt dat rik von aufdorf en ik behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn, zat uiteindelijk 3duizendste verschil tussen :D ik 11, rik 12 :D

zateravond/nacht was best kick met diverse in de bosjes urinerende duitse floevjes en een dikke schijnwerper van lennart :D sommige vonden het geinig, sommige niet... wij iig wel!! :D toen zijn len en ik nog ff richting het feestterrein gegaan en zagen we dat draaigevalding en daar maar ff in gaan zitten, len had 3kg kleingeld in zn broekzak wat tijdens de rit in het stoeltje naast hem lag en zn portomonee lag opeens beneden:) toen maar ff bij het podium gaan loeren waar best mooie vrouwen liepen..............mja:D
toch maar ff gaan pitten en op naar zondag:)

zondag:

er werd ons gezegd dat er om 10uur een warmingup was, dus wij om 10uur richting parc ferme....geen warming up dus, dit omdat een stel achterlijke idioten het nodig vond om in de nacht een heel stel strobalen te vernielen en daarmee een pleurisbende van het circuit te maken, de leiding kwam daar helaas pas om 9.45 achter maar vond het toen nog niet nodig om dat te vertellen.. dus wij zijn met zn 3en het circuit opgereden maar werden op s/f alweer tegengehouden en hoorden toe hoe het zat..

om 11uur toch de warmingup gereden en ff rustig de nwe zuiger in laten lopen.

race1:

zoals gezegd stond ik 11e op de grid en daar dus ook gaan staan, alleen vonden een paar anderen het nodig om doodleuk vooraan te gaan staan terwijl ze een paar plaatsen achter me stonden, dit boeide de beste man met de startopstelling niet zo en liet het voor wat het was.... naja toen maar een bliksemstart gemaakt en lag opeens iets van 7e ofzo :) helaas duurde dat niet zo heel erg lang en remde ik me alweer op hetzelfde punt onderuit als op de vrijdag.... alleen nam ik dit keer sven martin met me mee die gratis mee mocht rijden bovenop me... snel opgekrabbeld en scoot gepakt die godzijdank nog liep, alleen het stuur stond een tikkeltje de verkeerde kant op, snel ff rechtgedraaid en verder gereden, ondertussen lag ik al iets van laatste of iig ergens in de 20...
na een idiote inhaalrace ben ik geloof ik nog 12e geworden, vlak achter rik :D

race2:

weer zelfde verhaal, 11e op grid, bliksemstart achter dani aan en lag vlak na de start 6e, dani 4:) toen vond geloof ik een monayadude het nodig om het hele rechte stuk met zn rechterknie iemand naast hem aan de kant te duwen en ze vlogen samen de chicane in, wat niet past.... ik kon echt nog maar net om de strobalen en scooters heenrijden, resultaat: rode vlag en 3man minder in het veld...

race2 restart:

weer hetzelfde als de 1e 2 starts... lag weer behoorlijk goed voorin, op een gegeven moment zelfs 5e, helaas kon ik het tempo op het laatst niet meer bijhouden en zijn me nog 2man voorbij gekomen, dus race2 7e:D

in de totaaluitslag is dani 3e ik 8e fred koopmans 9e en rik 10 :)

al met al was het echt een geweldig weekend!! veel lol gehad, lekker gereden en erg mooi weer gehad! :)

thnx 2: marco voor alle hulp, het blok en de bus :winner:
paps, mams en sis voor de ondersteuning :winner:
jaspah voor het sproeierbezineklotsdingetje :D (GEFELI TROUWENS!!)
inne en kenny voor het overnemen van de organisatie!!! :winner:
en de rest voor al het geouwehoer en de lol! :D

zo nu is de pagina wel vol denk ik....

daag:D
 
Mijn knie en elleboog hebben inmiddels alle kleuren van de regenboog.

Ondanks de compleet kansloze meeting heb ik toch erg genoten van de race.
De lay-out van de baan was ook vet, maar de ondergrond, strobalen en (sobw) curbstones waren niet EK waardig.
 
Back
Top