28-30 juli Stage6/70 Open Cup @ MST Battle (D)

inne,

Zou u wat informatie kunnen geven wat de eisen zijn van het rijwielgedeelte?
Het duitse regelment vind ik namelijk niet echt duidelijk!

GR Kerv-:-
 
pm anders alex ff die kan je het meteen vertellen denk dat je wel een keer een proef licentie krijg hoop van wel word de open 70 alleen maar leuker
 
Kerbinos said:
inne,

Zou u wat informatie kunnen geven wat de eisen zijn van het rijwielgedeelte?
Het duitse regelment vind ik namelijk niet echt duidelijk!

GR Kerv-:-

Engelse versie :
http://www.mst-scooter-battle.de/REGLEMENT.doc


Voor de mensen die beslissen om mee te rijden:

Voor SBO startbewijshouders is het voldoende enkel 100 euro (per rijder) over te maken naar 40 02 19 069 op naam van Stichting SBO (ABN Amro - Aalst) en even een mailtje te zenden naar info@ScooterTuning.net met euh.. je naam en bevestiging aanmelding :)

Voor SOBW rijders is het iets meer....
Even een kopijtje van de KNMV licentie of ander inschrijvingsbewijs van de SOBW zenden naar Stichting SBO - Braamkampen 11 - 5308 LB Aalst en eveneens 100 Euro overmaken (per rijder) en even per mail bevestigen.

De rest regel ik voor jullie dat alles in orde is voor kaarten, startplek en info volgt dan verder gewoon per mail
 
Tot wanneer kun je nog inschrijven?
Ik zit er namelijk sterk aan te denken om mee te doen, maar dan moet ik nog wel eerst even een paar dingen regelen. :)
 
kriebel kriebel... ik wil zekerweten meedoen:)

hoe zit het met stangen tussen het balhoofd en frame... toegestaan mits NIET gelast of helemaal verboden? ook het engelse reglement is sleeecht:D

edit... zoooo geld overgemaakt, heb dr zin an:D
 
Last edited:
Ik heb me net ook maar ff ingeschreven, eens kijken of ik nog wat duitsers kan vlammen. :P

Inne, zou je even willen uitzoeken wat het maximale stroomverbruik is wat de stroomaansluiting op de teamplek aankan?
Als het zo'n 4A campinggeval is moet ik namelijk een aggregaat regelen. :D
 
Jasper V said:
Inne, zou je even willen uitzoeken wat het maximale stroomverbruik is wat de stroomaansluiting op de teamplek aankan?
Als het zo'n 4A campinggeval is moet ik namelijk een aggregaat regelen. :D

koelkast mee?:D

anders moeten we toch maar weer zo'n huurdinges regelen, zo'n 3.5kW geval:)
 
Razma said:
Engelse versie :
http://www.mst-scooter-battle.de/REGLEMENT.doc


Voor de mensen die beslissen om mee te rijden:

Voor SBO startbewijshouders is het voldoende enkel 100 euro (per rijder) over te maken naar 40 02 19 069 op naam van Stichting SBO (ABN Amro - Aalst) en even een mailtje te zenden naar info@ScooterTuning.net met euh.. je naam en bevestiging aanmelding :)

De rest regel ik voor jullie dat alles in orde is voor kaarten, startplek en info volgt dan verder gewoon per mail

Johan toch. :rolleyes:
 
Back
Top