S symen Forward Motion 15 April 2002 #1 de dell'orto is weinig gebruikt (mischien wel helemaal niet gebruikt, zal binnenkort ff in de vlotterbak kijken) het zijn allemaal inschuif carbs op de 24mm na, das een 2bout, eigenlijk voor honda mbx/mb enz. ik heb eigenlijk zowat alles voor honda mt/mb/nsr/mbx/mtx enz. ik zoek ook een RS uitlaat, gianelli oid. laat maar horen, we komen er wel uit
de dell'orto is weinig gebruikt (mischien wel helemaal niet gebruikt, zal binnenkort ff in de vlotterbak kijken) het zijn allemaal inschuif carbs op de 24mm na, das een 2bout, eigenlijk voor honda mbx/mb enz. ik heb eigenlijk zowat alles voor honda mt/mb/nsr/mbx/mtx enz. ik zoek ook een RS uitlaat, gianelli oid. laat maar horen, we komen er wel uit
S SNap Well-Known Member 15 April 2002 #3 Originally posted by symen het zijn allemaal inschuif carbs op de 24mm na, das een 2bout, eigenlijk voor honda mbx/mb enz. Click to expand... Wat bedoel je met een inschuif? (sorry ken de term niet) Is het een vlakschuif of gewoon met een gasbus?
Originally posted by symen het zijn allemaal inschuif carbs op de 24mm na, das een 2bout, eigenlijk voor honda mbx/mb enz. Click to expand... Wat bedoel je met een inschuif? (sorry ken de term niet) Is het een vlakschuif of gewoon met een gasbus?
T Tsjaap Well-Known Member 15 April 2002 #5 Originally posted by race_typhoon jup, intresse in 26mm DO, check pm.. Click to expand... He je zou mijn 24mm Mik al lang kopen! Wanneer hoor ik weer van je?
Originally posted by race_typhoon jup, intresse in 26mm DO, check pm.. Click to expand... He je zou mijn 24mm Mik al lang kopen! Wanneer hoor ik weer van je?
Ties Cornholio 15 April 2002 #6 Je hebt veel voor MB/MT? Ik zoek nog een uitlaatje ala Bullet/Proma, maybe nog wat liggen?
S symen Forward Motion 15 April 2002 #7 ik heb nog wel een paar proma uitlaatjes (80 volgens mij), waar woon je eigenlijk? ook in friesland zeker?
ik heb nog wel een paar proma uitlaatjes (80 volgens mij), waar woon je eigenlijk? ook in friesland zeker?
Ties Cornholio 15 April 2002 #8 Originally posted by symen ik heb nog wel een paar proma uitlaatjes (80 volgens mij), waar woon je eigenlijk? ook in friesland zeker? Click to expand... Ik heb uitlaat nodig voor icm airsal 70... Ik woon in Drenthe, bijna in Groningen... bij Leek
Originally posted by symen ik heb nog wel een paar proma uitlaatjes (80 volgens mij), waar woon je eigenlijk? ook in friesland zeker? Click to expand... Ik heb uitlaat nodig voor icm airsal 70... Ik woon in Drenthe, bijna in Groningen... bij Leek