25mm na 3 dagen nogsteeds niet lopend :@ :@

siko

Well-Known Member
ik heb laatst een 25mm dell orto aangeschaft op dit set up:

SR LC

manston2 70cc
hr II
doppler pen12
delta
multivar
hpi

dat boeit vast allemaal niets maar ik zet het er toch maar even bij
het zit op een standaard membraan en spruitstuk (spruitstuk bewerkt)
past perfect enzo

het probleem is nu dat het vlotterbakje van de 25mm wel elke keer vol met benzine raakt maar de bougie krijgt helemaal niets!!
als ik 50x heb gekickt dan is de bougie nog steeds zo droog dat hij nog niet eens naar benzine RUIKT

ik heb de keering nagekeken, de sproeier, vario, ontsteking (vonkt)
het is een carb zonder vacuum dus ik heb daar natuurlijk ook een benzinekraantje zonder vacuum voor!!
slangen goed aangesloten
membraanplaatjes zijn ook nog goed! en de shoke ook!

ik ben er nou al 3 dagen mee bezig en ik raak er gewoon helemaal gestresst van dat dat klote ding niet eens benzine aanzuigt :|

wie o wie kan mij helpen ??
 
Advertisement - register to remove this

De pakking van je spruitstuk op membraan, is die nog goed? Zou best kunnen dat ie daar valse lucht trekt, misschien is door het bewerken van het spruitstuk daar iets mis gegaan (scheurtje?). Dat zou ik ff nakijken, moet allemaal goed dicht zitten...
 
ow neej door het bewerken is nix mis gegaan
ik heb hem echter alleen wat verwarmd en de 25mm erin gedouwd..
nergens een scheurtje oid
en ik heb geen pakking tussen me spruitstuk en membraan..
omdat het allebei toch van rubber is
 
misschien je zuigerveer die niet goed aansluit was ook mijn probleem namelijk na heel erg lang zoeken en alles te hebben getest was het dat uiteindelijk. en anders moet je ff kijken of je bougie vonkt, als je je benzine kraantje open zet dat er wel benzine uitkomt (maar ik denk toch het eerste n.l. zuigerveer) suc6 ermee! :)
 
Hij zegt in zn 1e post dat hij zn keerringen heeft nagekeken..

Het zou trouwens heel goed kunnen dat ie niet loopt als ie daar (spruitstuk/membraan) valse lucht trekt hoor...

2 ipv 4 boutjes vast, waar ben je mee bezig :|
 
jongens, hij loopt
nadat hij met 4 boutjes vast zat begonnen er sputters uit de luchtinlaat te komen :D
nog een paar keer kicken en hij liep al

wat een overdreven geluid zeg... x|
maargoed, dankjullie wel allemaaaaaaal :)
 
Back
Top