Howto 25734 uitlaat standaard snel Ixil Minarelli horizontaal 25KM/u

Hans Neo's

Well-Known Member
Goedemiddag scooter-forum-leden. Ik ben net nieuw hier. Mijn naam is Hans de Bruin.

Ik heb wat vragen over mijn nieuwe uitlaat. Mogelijk zijn die al eerder ergens beantwoord maar ik kon niets vinden.
Het betreft de uitlaat: standaard snel Ixil Minarelli horizontaal 25KM/u voor mijn Yamaha Neo's 2T 25km/uur, juni 2011. Varioring reeds verwijderd.

Van de verkoper (M2-trading online) heb ik begrepen dat er een verwijderbare 'prop' in zit. Ik kan hem niet 'met mijn vinger of zo') voelen' wat betreft overgang naar uiteinde. Bovenaan zijn ook geen laspuntjes of id te zien. Kan iemand mij laten weten hoe ik die prop kan verwijderen?

Als dit gelukt is moet ik dan sowieso andere (lichtere) 'rolletjes' monteren? En zo ja, welk gewicht? Ik heb rolletjes liggen van Stilo, 4,3 en 4,7 gram. Of eerst gewoon uitproberen na montage uitlaat?
En is het nodig om andere koppelingsveertjes te plaatsen. Ik heb liggen van Sito, 3 gele ongebruikte veren. (Minarelli Hard Gialle).

Snelheid vind ik niet zo belangrijk. Koppel / sneller optrekken wel.

Ik weet 't, veel vragen voor een groentje op dit forum. Toch alvast heel erg bedank voor je / jullie moeite.

Thnxs! Hans
 
Advertisement - register to remove this

Hoe je een uitlaat prop verwijderd kan je prima op bijvoorbeeld youtube vinden.. Kwestie met een dremel de las punten van de prop weg slijpen waarna deze los komen en eruit kan halen..
Alleen zorgen dat hij de uitlaat niet inschiet want dan heb je wel een zwaar probleem.

 
Hoe je een uitlaat prop verwijderd kan je prima op bijvoorbeeld youtube vinden.. Kwestie met een dremel de las punten van de prop weg slijpen waarna deze los komen en eruit kan halen..
Alleen zorgen dat hij de uitlaat niet inschiet want dan heb je wel een zwaar probleem.

Thnxs Eurokit!!!
 
Back
Top