24 vlakschuif probleem.

Roy...

Well-Known Member
Hey,
ik heb een stage 6 24mm vlakschuif, nou had ik toenstrax sproeiers gehaald bij de bromboer in het dorp hier, maar nou wou ik ze net erin zetten en toen kon ik hem 90 graden erin draaien en toen kon die niet verder, toen keek ik naar het schroefdraad van de orginele sproeier en die van de bromboer, toen zag ik dat het schroefdraad van de orginele sproeier veel fijner was als die van de bromboer, dus nou krijg ik me sproeiers er niet in, wat moet ik nou doen ?, ik ben al terug gegaan, maar hij heeft geen andere spoeiers van mikuni.

Gr. Roy.

Advertisement - register to remove this

Roy... said:
Hey,
ik heb een stage 6 24mm vlakschuif, nou had ik toenstrax sproeiers gehaald bij de bromboer in het dorp hier, maar nou wou ik ze net erin zetten en toen kon ik hem 90 graden erin draaien en toen kon die niet verder, toen keek ik naar het schroefdraad van de orginele sproeier en die van de bromboer, toen zag ik dat het schroefdraad van de orginele sproeier veel fijner was als die van de bromboer, dus nou krijg ik me sproeiers er niet in, wat moet ik nou doen ?, ik ben al terug gegaan, maar hij heeft geen andere spoeiers van mikuni.

Gr. Roy.

je zegt, stage 6 vlak, en later zeg je geen adnere sproeiers van mikuni,

maar je moet altijd gewoon de orginele sproeiers van een carb halen nooit imitatie..

oke, k kijk wel ff hoe ik dit oplos, daarbij had k sproeiers al liggen, en ik heb dat savonds pas gedaan, dus toen ik bij vd kruijs stond, wist ik nog niet dat het niet paste, snappie ?.

JaBbJaW said:
je zegt, stage 6 vlak, en later zeg je geen adnere sproeiers van mikuni,

maar je moet altijd gewoon de orginele sproeiers van een carb halen nooit imitatie..

er zijn zeg maar mensen die niet alles weten ;) mikuni heeft geloof ik 3 maten aan sproeiers, v/d kruijs heeft ze liggen

ik denk dat ik de sproeiers heb van een 28mm vlakschuif, want ik heb het nagemeten en de orginele sproeier van de s6 is 6 mm en die ik mee kreeg zijn 7mm, dus ik ga morgen ff langs de bromboer ff andere bestellen.
dus komt goed.

Roy... said:
ik denk dat ik de sproeiers heb van een 28mm vlakschuif, want ik heb het nagemeten en de orginele sproeier van de s6 is 6 mm en die ik mee kreeg zijn 7mm, dus ik ga morgen ff langs de bromboer ff andere bestellen.
dus komt goed.

nope, die sproeiers van die 28mm van stage 6 passen in de 24mm
van stage 6 maar zijn langer als de orginele

de juiste sproeiers van stage 6 voor de 24mm vlak kun je alleen bestellen
@ scooter-attack, en die zijn momenteel uit voorraad voor 12 weken

ik heb deze carb ook gehad, en heb hem gewoon verkocht

om duidelijk te zijn:

Stage 6 Mikuni 24mm Replica:
-Mikuni sproeiers passen niet
-Stage 6 sproeierset voor KOSO etc (28mm) past ook niet
-De echte sproeiers voor deze carb bestaan, maar zijn uit voorraad...

Roy... said:
dus...... verkopen en een echte mikuni of keihin ofzo kopen, en al die mensen die deze carb hebben, die kunnen dus allemaal niet rijden zeg maar met deze carb ?.

zulke problemen kun je dus hebben met het replica spul ;), mja of als je wil wachten kun je natuurlijk wel je carb houden ;), adners gewoon verkopen en een andere kopen :P

suc6 iig,

greetz

Haal gewoon mikuni sproeiers.
Mikuni heeft 3verschillende soorten sproeiers.

Dus neem je originele sproeier mee, en laat die zien.
En dan bestelle.

Bij Twins hebben ze ze alle 3 en kosten €4,50 per sproeier.

Hier bij mijn locale dealer heeft al de benodigde maten bestelt en koste me €1,50 per sproeir

Back