mogelijk was dat een "dozenschuiver"Ben je ook naar de scooterzaak geweest waar je de cilinder hebt gekocht?
Ik begrijp dat jij zo denkt. Bekijk het echter ook vanuit de ondernemer. Waarom zou de ondernemer zo'n niche product per se op voorraad moeten hebben? Is het een product wat snel verkoopt? Ik denk het niet. Is het een product waar aan valt te verdienen? Nauwelijks.mensen,
de middenstand klaagt al jaren steen en been dat consumenten alles ''goedkoper'' online bestellen......
nu heb ik 4 scooterzaken gebeld met de vraag of ze kop en voetpakkingen hebben voor GY6 72cc.
NEE. moeten we bestellen. NEE we verkopen alleen normale spullen NEE we hebben geen voorraad....
t zijn niks meer dan dozenschuivers met helemaal nergens verstand van.
hou dan ook op met klagen over consumenten wanneer je nog geen papieren pakking op voorraad hebt.
dat moest ik ff kwijt.
Dat 72cc GY6 spullen makkelijk verkrijgbaar waren 2 jaar geleden wist ik niet. Ik zie dat blok namelijk niet terug in mijn directe omgeving noch in de lokale whatsappgroepen. Misschien heeft dit ook te maken met het feit dat het gros van de GY6 gebruikers zijn overgestapt op de nieuwere euro 5 blokken?snap je punt... ben zelf al 22 jaar ondernemer.
maar 2 jaar gelden kon je deze GY6 spullen handig halen bij een kymco dealer..
nu zijn 2 hele bussen remreiniger al een probleem (voor gvd 9 euro t stuk)