This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

22 Juli: Lelystad!

Das zuur pronk.

Zal er verder weinig woorden aan vuil maken, kan je alleen aanraden voortaan te laten honen door anthony. Ik ben geen twins fan, maar honen kan die kerel als de beste... zo net werk heb ik nog nooit gezien.

Ik zit na drie keer poetsen/honen nog steeds aan dezelfde zuigermaat, vind ik ook niet bepaald slecht.
 
Das zuur pronk.

Zal er verder weinig woorden aan vuil maken, kan je alleen aanraden voortaan te laten honen door anthony. Ik ben geen twins fan, maar honen kan die kerel als de beste... zo net werk heb ik nog nooit gezien.

Jaja..

A: Twins zit 150 km verderop... effe heen en weer 8P?

B: "tjoeningsgeheim".. Twins was diegene die altijd zo geheimzinnig deed over "de Tjoening" van hun cilinders... Met die instelling zal ik geen aangepaste cilinder door hun laten poetsen.. sorry .. (spreekwoord: je oogst wat je zaait)

C: Er zijn meer mensen die hetzelfde kunstje kunnen... Volgende keer dus gewoon ff heen en weer crossen naar Rotterdam voor het poetsen...
 
ik heb uberhaupt ook nog geen orangeheat pics gezien.. of was die er niet haha

emil = mij zwager = orangehat.

ik kreeg een relatie met mij vriendin afgelopen jaar. toen hij dus zijn eigen agenda al had ingevuld.
En hij vond het leuk dat ik racede enzo dus heeft hij onze agenda aan die van hem proberen toe te voegen, dat is gelukt op amsterdam en op emmen. meer lukte niet. maar op spa is hij er vangege een race op de grote baan, tijdens onze wedstrijden komt hij daar fotos nemen.!

ik geloof dat hij volgendjaar wel bij meer wedstrijden wil zijn! dus vandaar dat hij dit jaar er niet zo veel is
 
viel me toch op dat er veel geflits werd van uit de tribune .. je ziet er alleen weinig van terug.. toch wel jammer

voor de rest was het me eerst race op me pit in de regen, en et viel me reuzen mee
 
Ach, al geef je mensen 100000 foto's per race, tis toch nooit genoeg, gezeur blijf je toch altijd houden, tis net wat je ze gewend maakt...
 
Last edited:
heb ik toch iets voor me sponsoren.
maarjah:S

met al dit gezeur van "jou" hebben wij rijders die niet zeuren steeds minder foto's omdat ralf en andere er geen lol meer aan beleven.

wil jij dat jij fotos heb van jou voor je sponsers, geef je pa een foto camera ofzo! dan weet je zeker dat je wat heb
 

idd ik neem altijd een eigen team van fotograven mee zodat ik er zeker van ben dat ik er zelf opsta 8P
 
normaal heb ik zelf ook fotos.

maar cam was stuk.

en waarom door mij?

ik vraag het netjes en heb zeker geduld.

dat weet ralf ook!