22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

die lui die over de baan reden, waren de hoofdsponsors.
En d8ten dat hun dat wel mochten.
Maar die baas zal er voor zorgen dat er next year niet weer gesprint wordt :L hoorde ik van inne.
Wat die was goed kwaad en kenny ook, ze reden bijn over sensoren heen van start systeem stelletje kk :L s.

Verder irriteerde ik me ook aan die 2 gozers op zo`n boeren mb wit met blauw. wat een kneuzen, het bleef gelukkig bij 1 waarschuwing }) .
 
Wat d8 je van die kromme kerel op die bruine slider van ehm, dat was me ent zo'n droepie... (hij d8 zelf ook nog dat hij de bomb was met ze powerfilter en de rest std:p )
 
Erg Vette Meeting... ernstig gelachen, en ook nog een leuke score neergezet :!

Scoorde 20.5 zonder NX
En helaas maar 21.4 met :X

Maar daar zat een klein foutje :7 :+

Word asap aangepast *D
 
Ik ergerde me aan die negers (nee niet racistisch bedoeld) die de heletijd met die halve tamme runner over de baan gingen slingeren:S.. en ook aan die gare boeren op dat rond draaiding..
 
meeting opzicht was leuk maar ik kwam daar aan zie ik me scooter staan staat me wiel scheef ik denk huh kan niet

dus kijk nog is

zie ik erna dat me subframe overgebroken was:S

maar wel goedgekeurd geworden

maarjah nu ga ik std subje eronder zetten

benieuwd naar de fotos


dit is nog me oude brommer:p(link)
voorgeval jullie denken van die heb ik nergens gezien:d

-erwin
 
hahaha oja, die lui met die mb'tjes, omg laat ik het daar maar niet over hebben... zeg je wat tegen ze dat ze normaal moeten doen, geven ze je een vette bek :X...

en die lui op dat ronddraaiende ding met dat putgeluid :X... hahahaha wat een mensen ook :p ..

edit: een kameraad van mij ook onderuit gegaan, dat was btw een nrg...
steekgas ofzo :X
 
dragsterlover said:
Verder irriteerde ik me ook aan die 2 gozers op zo`n boeren mb wit met blauw. wat een kneuzen, het bleef gelukkig bij 1 waarschuwing }) .

Idd, die waren zwaar irri.

Vond het vandaag wel geslaagde dag, lekker weer. Scoot liep niet helemaal top, maar volgende keer weer beter.
Verder nog wat mensen gemeet :)
 
kben helemaal verbrand van het zitten op die heuvel en het lekkere weer:p
hadden die scooters na de crash nog "scooter letsel'' of iets aan zichzelf?
 
Realtjuh said:
Het was meer de fout van die stoplicht dude, hij heeft echt veel fouten gemaakt hij, bij die bus liet hij zo 2 paar mensen al gaan, en daarvoor ook al met een vrachtwagen die dwars overstak.. ze moeten er geen noobs meer bij zetten:p volgende keer pro's plz

anders post jij ff niets met je "noob" noob. Hij kan dat niet zien omdat hij achter die kerstboom stond, en bovendien horen daar gewoon geen vrachtwagens te rijden en al helemaal niet OP de baan!

(aldus haagze sf2 :rolleyes: )
 
Back
Top