Ties Cornholio 30 August 2002 #1 I.v.m. kutactie van PTT opnieuw een 21mm gezocht. Hoeft geen olie- en/of vacuümaansluiting op te zitten. Edit: Een polini choke setje o.i.d. erbij is natuurlijk ideaal Last edited: 30 August 2002
I.v.m. kutactie van PTT opnieuw een 21mm gezocht. Hoeft geen olie- en/of vacuümaansluiting op te zitten. Edit: Een polini choke setje o.i.d. erbij is natuurlijk ideaal
Lieuwe Super User 31 August 2002 #4 Ik heb wel 1 met een mooie kelk en 50mm aanzuigbuis.. Alleen is er een klein defect aan wat moet worden gerepareerd. Hoor het wel op MSN als je em wil.
Ik heb wel 1 met een mooie kelk en 50mm aanzuigbuis.. Alleen is er een klein defect aan wat moet worden gerepareerd. Hoor het wel op MSN als je em wil.
F frank de pagter Senior member 31 August 2002 #5 Ik heb nog een 22 dellie liggen !! Als je geíntreseerd bent hoor ik het nog, helemaal_gek@hotmail.com. Greetz, frank
Ik heb nog een 22 dellie liggen !! Als je geíntreseerd bent hoor ik het nog, helemaal_gek@hotmail.com. Greetz, frank
Ties Cornholio 31 August 2002 #7 Ok, mag dicht... PTT had gister carb bij m'n buurvrouw afgeleverd en die kwam er net mee aanzetten. Bedankt voor de moeite lui
Ok, mag dicht... PTT had gister carb bij m'n buurvrouw afgeleverd en die kwam er net mee aanzetten. Bedankt voor de moeite lui