scoop643 said:86 zal veel ste klein zijn denk ik. Omdat je met 12mm ree je met 82, met origineel luchtfilter.
Nu heb je dus een grotere carb + powerfilter. Mag je wel een stuk hoger zitten, denk 100-110?
Bart Hoedemaker said:Bij Amal/Arreche gaat de sproeier per 5 maten je zult dan dus met de luchtschroef moeten corrigeren
psycho said:Wat een geluk dat t een DO is
Is wat simpeler neem ik aan
melf #50 said:peugeot heeft niet zulke grote sproeiers nodig , denk dat je met powerfilter ergens tussen 86 en 92 zal moeten gaan zitten maar dat is niet altijd gelijk. std filter moet passen op 21mm btw..
Stephan@Spy said:Lul niet niels, op een evo50 ofzo, zou ik denk ik niet anders willen.
N!els said:Stephan het gaat hier om een STANDAARD cilinder, en daar zou ik geen 21 mm voor gebruiken aangezien het meer benzine verbruikt en het is totaal onzinnig, daarom mijn mening je kan beter een 17,5 halen daar zal de scooter het veel beter mee doen
Grtz Niels
psycho said:Er zit nu een 12mm op(zelfde sproeier als ik daarvoor al had op de 50).
Maar doet nog niets...
Nou denk ik zelf dat t iets anders is.
Hij vonkt goed.
En zodra ik die Motorstart spray erin spuit start die voor 2 sec. en valt weer uit.
Me membraan is nagekeken, en was niets mee....
Nou denk ik zelf, me lagers of keerringen...
Waarom:
Zodra ik me vario eraf heb, dan kan ik me krukas een klein tikje omhoog en naar beneden geven...
Geen mm's maar net een mm ofzo....
Voor zover ik weet, mag dit dus nooit...
Maar t kan zijn dat ik t fout heb....
Hoe check k of 1 van de 2 kapot is ????
Greetzzz