21mm in de plaats van 17.5mm ???

golfwolf

Well-Known Member
yu,
mijn vraag is als ek een 21 mm dellortho zou steken in de plaats van een 17.5 of mijn prestaties beter zijn? veel beter? wat is er beter aan ?
moet ik dan ook best een ander spuitstuk halen ?
en membaan ook?
ik dacht aan een vl 14 of lichter model ???
wie kan er op die vragen antw???

ik heb een aerox max biaggi

70 polini corsa
bidalot s2 uitlaat
doppler krukas pen 10
onsteking wordt automatich vervroegt
malossi mhr ( 5gr gewichtjes)
hebo racing koppeling
17.5mm carb van dellortho
std spuitstuk
std membraan
carbonne membraanklepjes
std v-snaar

ik haal zo'n 90-95 km/h maar ze hebben mij gezegt dat er meer uit te halen is !!!
 
Advertisement - register to remove this

op zo'n setup loopt een 17,5 gewoon prima , het voegt weinig toe om er een 21 op te zetten , je bent voor een 21mm geen ander spruitstuk nodig. ander membraan is ook niet nodig , gewoon andere plaatjes erin zettten , de std platen zijn van metaal en gaan vaak kapot op 70cc en brengt dan eventueel schade aan
 
het maakt op deze setup egt niet (veel) uit, om hem op zn normale plaats te laten zitten of naar achteren te richten.
tussen een 17,5 en een 21 mm zul je denk ik zo goed als geen verschil voelen dus lekker blijven rijden met de 17,5 zou k zeggen
 
Wout@SR said:
Het zou kunnen, als je perse kort spruitstuk wil, dan zul je je subframe moeten omlassen, maar als je gewoon je normale spruitstuk houd, hoeft het niet...
\

onzin , de carburateur KAN boven je std cilinder hangen, desnoods met een ophoogplaatje..
 
TommiiY said:
het maakt op deze setup egt niet (veel) uit, om hem op zn normale plaats te laten zitten of naar achteren te richten.
tussen een 17,5 en een 21 mm zul je denk ik zo goed als geen verschil voelen dus lekker blijven rijden met de 17,5 zou k zeggen

het maakt helemaal niet uit waar de carb zit.. naar achter is alleen makkelijker..
 
Back
Top