2018 BTC riva geen CDI kabel

rick2001

New Member
mijn BTC riva 2018 start niet, hij slaat niet aan er zit geen CDI in en kan de kabel ook niet vinden? hoop dat iemand mij hier mee kan helpen bedankt alvast508035080450805
 
Advertisement - register to remove this

Beetje meer info mag.
Dit is trouwens geen CDI maar een ECU wat je mist.
In ieder geval geen goedkoop ding.
Hoe komt het dat deze mist??

Gestolen???????
 
Beetje meer info mag.
Dit is trouwens geen CDI maar een ECU wat je mist.
In ieder geval geen goedkoop ding.
Hoe komt het dat deze mist??

Gestolen???????
dus ik heb geen CDI nodig en hoef dus alleen een ECU te kopen?
ik heb de scooter zo overgekocht via de verzekering ik wist dat ie niet wou starten
 
Je hebt inderdaad een ecu nodig. bij een auto is dat een heeeeel leuk dingetje.(pkaaaaas)
Maar on topic: deze scooter die je hebt is volgens mij een euro 4 scooter met een Ecu (electrical controle unit)

Maar inderdaad: waarom zit die er niet meer op?
 
Dan weet je nu waarom die mogelijk niet start.
Maar via de verzekering overgenomen snap ik niet helemaal.
 
maar welke van de 2 heb ik nodig5081450815
 

Attachments

  • Screenshot_20190404-150651_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190404-150651_Samsung Internet.jpg
    78.9 KB · Views: 2
  • Screenshot_20190404-150633_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190404-150633_Samsung Internet.jpg
    76.1 KB · Views: 2
ik durf dat zo ook niet te zeggen maar je kan hem dan beter bestellen bij een dealer na uitleg van wat je type brommer is.
of misschien een shop bij je in de buurt? voor zulke bedragen moet je gewoon zeker weten dat het past.
dus dealer bezoeken info vergaren en dan weet je wat je moet doen.

ik heb in een ver verleden ook vaak spullen gekocht waarvan ik dacht dat het zou passen maar soms paste het net niet! dan is de frustratie niet te houden. altijd op safe spelen. scheelt je geld en slechte zin. ;)
 
Ik denk die met de twee connectoren.
Maar inderdaad zoals Manu reeds opmerkte, even contact opnemen, wellicht vragen ze naar nadere info omtrent jouw specifieke scooter.
 
Rick,

ik weet niet of je het is opgevallen en ik ben ook vergeten te vragen of jou scooter een snor of brom versie is maar de ecu's die worden aangeboden op deze website zijn 35 kmpu versies ik neem aan dat dit een deel ontgrensde snor ECU is.
Als jouw scooter een brom-versie is, is dit niet de juiste veronderstel ik.
 
Back
Top