2005 aerox start niet

Kyle.1999

New Member
Ik heb een tijdje geleden een flinke vastloper gehad met mijn aerox en heb daarom besloten om een ander blok te kopen van marktplaats aangezien het oude blok niet echt in een goeie staat verkeerde.

Nu heb ik het probleem dat dit blok niet wilt starten. De volgende onderdelen zijn er nieuw op gekomen:
Membraam
Spruitstuk
Bobine (zat heel kort nog op het oude blok)
Tnt 50cc Cilinder + zuiger

Nu ben ik er al achter gekomen dat er geen benzine in het vlotterbakje komt ongeacht hoevaak ik kick. Als ik aan de vacuumslang zuig loopt die echter wel helemaal vol. Ik heb zowel mijn carb als benzinekraan helemaal doorgespoten met remreiniger om hem schoon te maken, maar dit heeft niet geholpen. Iemand een idee hoe dit misschien zou komen?

Nu heb ik geprobeerd benzine door het bougiegat te doen om te kijken of die dan wel eventjes aan slaat maar dat gebeurt ook niet.

Mijn bougie vonkt volgens mij goed voor zover ik kan zien.

Compressie is volgens mij ook goed (?). Kan mijn vinger amper op het bougiegat houden als ik kick. En ik heb 2takt olie op de zuiger gesmeerd bij het monteren.

Als je vragen hebt of fotos/ filmpjes wilt dan zal ik er zo snel mogelijk op antwoorden!
 
Advertisement - register to remove this

Krukas keerringen checken achter je vliegwiel en vario ,misschien zuigt die daar valse lucht
Die aan de variokant zien er nog perfect uit en voor die aan de vliegwielkant moet ik ff een vliegwieltrekker lenen van de week want heb daar nog niet gekeken
 
Back
Top