Hallow mensen, jah ik ben dus nieuw hier .
Zal me even snel voorstellen, ik ben dus Maarten, wonende te België (Limburg), 20 jaar en al vele jaren bezig met brommers,scooters en moto's.
Ik ben een sprint-project aan het bouwen, geen scooter, maar een brommer, een oude dametjes brommer
Jah een Honda Camino dus...
Maar niet zo maar een Camino, hij is fully up-to-date zalk maar zegge,of zal hij in de toekomst gaan worden... :
MHR Speed 06 cilinderkit aangepast @ Camino slaglengte
MHR 85mm drijfstang op Camino DMP krukas
Uitlaat word een Luc Foekema,ook de cilinderkop
HPI Digitale 2 curve ontsteking
24mm vlakschuif carbu (later 28mm carbu misschien) + Twin Air power filter
Polini membraan (later eventueel een VForce-3 proberen aan te passen)
MHR vertanding
Over-range vario
Aangepaste Camino koppeling met startschoenen (lol )
Lachgas 'NX' kit
Etc...
Uiterlijk ook helemaal veranderd:
Braking remschijf voor + achter
Voetrem
Titanium voetsteunen
WP stuurdemper
Sensors en tellers
Verlengd frame + alles verstevigd en aangepast
PX voorvering
Etc...
Ziezo, nu hebben jullie een 'ideetje van' eh ;-).
Om nu tot mijn 2 vragen te komen:
1)Ik wil dus een 85mm MHR drijfstang van PIA of MINA in mijn DMP camino krukas monteren,maar mijn vraag is nu, past deze drijfstang wel?
En dan bedoel ik de big end en de big end lager wel te verstaan.
Want het zou zonde zijn om deze drijfstang te kopen en dan zien dat ik hem niet kan monteren of niet kan aanpassen op mij krukas, want niemand gaat dat bijna overkopen,zeker niet een aparte drijfstang.
Dus zijn er hier mensen die misschien weten dat Mina of Pia drijfstangen passen in een Camino krukasje, of zou iemand me deze maten eens kunnen doorspelen? Sorry this een lastige vraag ik weet het :-(
2)Ik wil dus een Stage6 uitlaatgas-temperatuur meter bestellen, maar ik zit met een vraagje: Je moet dus dat 'buisje' zal ik maar zeggen in je demper steken,klopt dit wat ik zeg? Wel geeft deze dan geen prestatie verlies ofzo?En gebruiken jullie deze meter veel? Is dit meer iets voor op de testbank of kun je het ook goed gebruiken tijdens het testen/sprinten met de brommer?
Ziezo,da was het, ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen.
MVG. Maarten
Zal me even snel voorstellen, ik ben dus Maarten, wonende te België (Limburg), 20 jaar en al vele jaren bezig met brommers,scooters en moto's.
Ik ben een sprint-project aan het bouwen, geen scooter, maar een brommer, een oude dametjes brommer
Jah een Honda Camino dus...
Maar niet zo maar een Camino, hij is fully up-to-date zalk maar zegge,of zal hij in de toekomst gaan worden... :
MHR Speed 06 cilinderkit aangepast @ Camino slaglengte
MHR 85mm drijfstang op Camino DMP krukas
Uitlaat word een Luc Foekema,ook de cilinderkop
HPI Digitale 2 curve ontsteking
24mm vlakschuif carbu (later 28mm carbu misschien) + Twin Air power filter
Polini membraan (later eventueel een VForce-3 proberen aan te passen)
MHR vertanding
Over-range vario
Aangepaste Camino koppeling met startschoenen (lol
Lachgas 'NX' kit
Etc...
Uiterlijk ook helemaal veranderd:
Braking remschijf voor + achter
Voetrem
Titanium voetsteunen
WP stuurdemper
Sensors en tellers
Verlengd frame + alles verstevigd en aangepast
PX voorvering
Etc...
Ziezo, nu hebben jullie een 'ideetje van' eh ;-).
Om nu tot mijn 2 vragen te komen:
1)Ik wil dus een 85mm MHR drijfstang van PIA of MINA in mijn DMP camino krukas monteren,maar mijn vraag is nu, past deze drijfstang wel?
En dan bedoel ik de big end en de big end lager wel te verstaan.
Want het zou zonde zijn om deze drijfstang te kopen en dan zien dat ik hem niet kan monteren of niet kan aanpassen op mij krukas, want niemand gaat dat bijna overkopen,zeker niet een aparte drijfstang.
Dus zijn er hier mensen die misschien weten dat Mina of Pia drijfstangen passen in een Camino krukasje, of zou iemand me deze maten eens kunnen doorspelen? Sorry this een lastige vraag ik weet het :-(
2)Ik wil dus een Stage6 uitlaatgas-temperatuur meter bestellen, maar ik zit met een vraagje: Je moet dus dat 'buisje' zal ik maar zeggen in je demper steken,klopt dit wat ik zeg? Wel geeft deze dan geen prestatie verlies ofzo?En gebruiken jullie deze meter veel? Is dit meer iets voor op de testbank of kun je het ook goed gebruiken tijdens het testen/sprinten met de brommer?
Ziezo,da was het, ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen.
MVG. Maarten