Quad Sjezer
pia = rommel
Goedenmorgen,
Ben hier een lange tijd niet geweest sinds ik ben over gestapt op auto's. En heel binnenkort op de motor
Nu heb ik 2 vragen ivm een aerox die aangeschaft is.
De bedoeling is om hem helemaal origineel te laten rijden, dus optrekken en gewoon 50 rijden (iig bekeurings vrij)
Nu zit er een stage 6 cilinder (vlinderpoort) op en en een vage (std) uitlaat. Hij trekt voor geen meter op (vermoeden te grote sproeier). Kan ik met deze cilinder hem origineel laten rijden of is het verstandiger een standaard cilinder er op te doen (heb een aanbod om mijn stage 6 tegen een origineel te ruilen) maar als het niet nodig is liever niet, scheeld weer werk
En mijn andere vraag heeft te maken met de voorvork. Ding voelt niet lekker aan en een keering hinh halverwege de poot. Is er ergens een how to om dit kreng te reviseren? Of een lijstje met wat ik nodig heb?
Alvast bedankt,
Jim
Ben hier een lange tijd niet geweest sinds ik ben over gestapt op auto's. En heel binnenkort op de motor
Nu heb ik 2 vragen ivm een aerox die aangeschaft is.
De bedoeling is om hem helemaal origineel te laten rijden, dus optrekken en gewoon 50 rijden (iig bekeurings vrij)
Nu zit er een stage 6 cilinder (vlinderpoort) op en en een vage (std) uitlaat. Hij trekt voor geen meter op (vermoeden te grote sproeier). Kan ik met deze cilinder hem origineel laten rijden of is het verstandiger een standaard cilinder er op te doen (heb een aanbod om mijn stage 6 tegen een origineel te ruilen) maar als het niet nodig is liever niet, scheeld weer werk
En mijn andere vraag heeft te maken met de voorvork. Ding voelt niet lekker aan en een keering hinh halverwege de poot. Is er ergens een how to om dit kreng te reviseren? Of een lijstje met wat ik nodig heb?
Alvast bedankt,
Jim