2 Technische Vragen, Antwoorden Pleas

Zoals je kan zien heb ik 2 technische vraagjes :p
Mischien is het héél simpel op te lossen of gewoon een domme vraag,
maar ik doe 't nog niet zo lang dus vraag ik het toch maar :

Eerst algemene info :
- Peugeot Speedfight 2
- Uitlaat : Technigas Tek Ce
- Hebo 'Race' Koppeling
- Hebo 'Race' Vario
=> Dus eigenlijk nog niet zo veel :)

1e Vraag :
Ik wou dus mijn standaard carburateur vervangen door een Stage 6 carburateur kit, Dell'Orto 22 mm, PHVB Carburateur. Na alles mooi aangesloten te hebben enzo (ik weet dat er afstelwerk aan is) gebeurde dus dit => Ik start en wil effe testen maar het lijkt alsof hij te weinig naft krijgt bij een 95mm sproeier. Dan doe ik 100 en net hetzelfde en zo ging ik verder tot 110 en hij blijft hetzelfde doen. Hij doet dus iets gelijk dit : Mwwoooaaaap, je weet wel :) (Mischien BELANGRIJKE INFO, ik heb het elektrische gedeelte van de carbu niet vervangen door het nieuwe elektrische gedeelte, dus het is de Stage 6 carbu met het 'oude' elektrische gedeelte => mischien dat dat het probleem wel veroorzaakt, ik weet het niet).
Weet iemand mischien het antwoord ?

2e Vraag :
Ik wil dus zelf mijn naft mengen, en nu wil ik graag weten hoe ik mijn 'oliereservoir:rolleyes: ' afsluit of iets dergelijke.
Hopelijk weet hier ook iemand het antwoord op ? :)

Mvg,
Steff
 
Advertisement - register to remove this

1 -Sproeier 110 in 22mm carb op std cilinder lijkt me een beetje heeeel erg groot:S weet je zeker dat je beter niet Kleiner kan gaan? of controleer ff op valse lucht..

2- Gewoon het oliegaatje in je carb dichtmaken..
 
Back
Top