2 takt begrenzer afstandsbediening

Oza

New Member
Hallo ik heb een aprilia sr www, en ik wil een cdi begrenzer met afstandsbediening.
heb je die ook voor 2takt om om te begrenzer naar 45km en te ontgrenzen met een afstandsbediening?

Mvg, Oza
 
Advertisement - register to remove this

Hallo ik heb een aprilia sr www, en ik wil een cdi begrenzer met afstandsbediening.
heb je die ook voor 2takt om om te begrenzer naar 45km en te ontgrenzen met een afstandsbediening?

Mvg, Oza
Begrenzers met afstandsbediening zijn vaak niet zo effectief voor 2takt scooters, soms werken ze wel en soms niet. Dus ik zou het gewoon houden op risico van het vak als je een opgevoerde scooter rijdt
 
Er staat in de beschrijving dat het NIET voor 4takt en morini blokken is en ik heb 2 takt minarelli horizontaal blok
Hij ziet er goed uit en de revieuw die erbij staat is goed dus mij lijkt het wel een goede begrenzer voor een 2takt. Ik wist zelf niet eens dat er zoiets bestond! Heb de afgelopen maanden onder een steen gelegen.
 
Een begrenzer zoals deze werken voor geen meter op een 2takt. En een review kan je er door iedereen bij laten zetten. Dus als ik @Brute-Force een koud pilsje beloof als hij een goede review ergens over schrijft terwijl er geen reet van klopt dan schiet je er dus nog niks mee op. Toch zeker omdat jou SR WWW niet electronisch is begrensd maar gewoon met een prop in de uitlaat en een varioring
 
Hallo ik heb een aprilia sr www, en ik wil een cdi begrenzer met afstandsbediening.
heb je die ook voor 2takt om om te begrenzer naar 45km en te ontgrenzen met een afstandsbediening?

Mvg, Oza
Ik was ook opzoek naar een begrenzer voor mijn 70cc. Een vriend had dezelfde scooter en gebruikte een begrenzer die je kan vinden op bengrenzers.nl . Het is prijzig maar werkt wel goed voor 2takt
 
Back
Top