2 soorten achterlichten bws/booster

streetscraper

Well-Known Member
nu zit ik eerder met een vervelend probleem..Ik heb een yamaha bws/mbk booster, redelijk oud maar mijn achterlicht heeft dus niet de welbekende uitsteeksels links en rechts zoals bij de meeste bws/boosters..Zo is het bij mij (let niet op de foto is van int begin):

21oy7vk.jpg


nu heb ik al een tijde terug een wit achterlicht gestoken maar daar een stom ongeluk waardoor me voorkant in puin ligt is hij gaan schuive en is me achterlicht ook beetje kapot (nog kapotter dan ervoor |L
nu ben ik erg fan van deze achterlichtjes:

28643267_2-mbk-booster.jpg


lexus dus en MET uitsteeksels. Voor het model zondr uitsteeksel zijn enkel witte achterlichten te verkrijgen. Past dit ander soort achterlicht op mijn oudere booster nu wel of niet? Het lijkt mij logisch van wel maar moet toch zekerheid hebben (ga het ook nog eens vrage bij de brommergarage maar hier op het forum dachtk weten ze mss ook wel antwoord :) Want met met zon' oude booster als de mijne kan je van niet superveel zeker zijn omdat sommige dingen afwijken :P sommige brommerdealers krijgen nostaligsche aanvalle als ze mijn kraampje zien maar ja xD :# daarvoor weten ze het antwoord nog niet
 
Advertisement - register to remove this

Je gaat het er zeker opkrijgen ja.
Ik dacht dat je een heel klein beetje van het spatbord moest weghalen, echt niet veel.
Maar past zeker zonder/niet veel moeite.
 
Je gaat het er zeker opkrijgen ja.
Ik dacht dat je een heel klein beetje van het spatbord moest weghalen, echt niet veel.
Maar past zeker zonder/niet veel moeite.

spatbord is er bij mij al af -:- dus het zal gwn passen dan..Bedankt +ralf+ khad al zo'n vermoeden maar ja zekerheid is/was gewenst. +pippi+
 
Back
Top