2 simpele kleur vraagjes.

Manu76

Burn and rise...
1ste:
Waar ik bij een scooters eingelijk altijd tegen aanloop is dat zelfs aan de hand van kenteken of VIN nummer geen kleur/-code te vinden is.

Ik zou namelijk graag de zelfde kleur in bijvoorbeeld een spuitbus of stift willen hebben van een scooter zodat ik bij beschadigingen of zo dit zelf kan spuiten/aantippen.

Bij auto kan het wel aan de hand van de codes.

Voor een witte aerox had ik het wel gevonden maar voor 30 euro plus verzending en importkosten voor 1 spruit bus is me te duur. (Moest uit en Engeland komen) Dus misschien iemand die hier in Nederland een adresje weet? Of moet ik de dealer bellen of zo?

2de: welke lak word toch gebruikt voor die glimmende harde afwerking op de kappen? Ook voor steenslag zeg maar.
Ik heb al verschillende lakken geprobeerd, 1k en 2k. Maar geen goed/ resultaat.

Spuit plannen heb ik genoeg uitgeprint. Spuiten lukt me aardig netjes na al die tijd maar die eind lak!! Hoe een welke?
Hier breek ik mijn nek over.

Info zie ik graag tegemoet.

Groeten Manuel
 
Advertisement - register to remove this

Tja, das best wel lastig om precies de juiste lak te vinden. Vaak heb je aan een "RAL" code genoeg...
Hier een linkje met de Yamaha lakken die ze via deze site te verkrijgen zijn:
Hopelijk heb je hier wat aan. Zelf denk ik mijn complete kappenset van mijn Yamaha te overspuiten,
twijfel alleen nog welke kleur het gaat worden... :rolleyes:
 
Hey dank je!

Helaas zie ik geen zwart maar maakt niet uit het gaat me voornamelijk om die heldere shiny eind lak laag. Die harde. Ik zou het dus nog niet weten. Heb al een fortuin uit gegeven aan verf bussen.

1 component, 2 componenten echt van alles maar nog steeds geen resultaat.

Maar die harde laklaag! :-(
 
Back
Top