2 Keer Audio System Helon 15 inch subs

Status
Not open for further replies.

Speezkeesz

Zilhouette Z4 cup!
Omdat ik toch besloten heb om met 2 subs in plaats van 4 subs te gaan spelen heb ik er 2 over en ze liggen in de weg,
Nieuwprijs is 600 pst,

Ik heb ze eigen amper tot niet gebruikt, ik hoef er geen hoofdprijs voor ze moeten gewoon snel weg,

Spec's

Helon 15 SPL

15" High Performance subwoofer ontworpen voor bassreflex en bandpass behuizingen. De dubbele 10 cm spreekspoelen zorgen in combinatie met 19 koelopeningen voor extreme belastbaarheid.
Voor muziek kan de 15" Helon woofer een vermogen van 2000 watt RMS verdragen en voor SPL doeleinden heeft hij een peak powerhandling van 10.000 watt (> 60 Hz)!
In de dB Drag, klasse Extreme 2, scoorde de Helon 15 SPL op 17.04.2005 in Trier al 171.4 dB (1. Plaats).

Andere features van de Helon 15 SPL zijn een rubber surround, compound glasvezelmembraan, aluminium frame en dubbele 2 ohm spreekspoelen van 10 cm diameter, gewikkeld met vlakdraad voor optimale powerhandling. Verder bestaat de motor uit een drievoudige magneet voor maximale aansturing van de spreekspoel en hoge X-max (50 mm pp.!!).
Prijs: € 600,-

Technische specificaties:

Vermogen: 2000 Watt RMS
SPL peak power: 10.000 watt > 60 Hz
Impedantie: 2 x 2 Ohm
Gewicht: 22 kg
Inbouwdiepte 218mm
Inbouwdiameter 357mm
Spreekspoeldiameter: 10 cm

bron: audio-system.hifimotive.nl/


Bied je rond de 300 mag je ze komen ophalen evt brengen :) anders iets bieden wat in de richting komt :)

Mvg, Kees
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top