2 jarig orange free €30-, abo

sjengdanny

en dat laote veer huure!
http://www.06superdeal.nl/01/index.html

Mijn ma wil dus op deze actie ingaan, maar ze weet niet of ze daar wel goed aan doet om de huistel weg te doen.
Want nu betaald ze €30-, om de 2 maanden en wat ze wil gaan doen is dus €30-, euro per maand. Maar bij die actie krijg je wel iedere maand 30 euro beltegoed, 2 jaar lang, ze heeft net naar die instantie gebelt en het is dus zo dat ze 30 euro per maand beltegoed krijgt, en dat houd ze ook iedere maand.
Maar ze is bang dat de tikken duurder zijn met dat abonement.

Zou iemand me kunnen zeggen of er hier een addertje onder het gras zit?
 
Advertisement - register to remove this

Je zal erachter moeten komen hoeveel belminuten je dan per maand krijgt, als je dat weet weet je hoeveel je per minuut betaald. Dan kan je pas zien of het voordeliger is dan je vaste huistelefoon.
Ik zou iig ff met een telefoon met orange testen of je thuis goed bereik hebt.
 
Oi, ik heb zelf dit abbonement en ben er na 1 jaar mee gestopt.(moet nu nog 2 maanden betalen voor het contract, dat moet je namelijk 2 maanden vantevoren afzeggen. Het is best een chill abbonement, als je niet alles verbelt neem je het echt ONBEPERKT mee. Het bereik is 90 %, alleen in gehuchtjes heb je geen bereik enzo.. en je krijgt dus elke maand VAST 30 euro beltegoed.. Maar ik zou het voor een huistelefoon niet aanraden eigenlijk. Savonds is het voordelig bellen, maar overdag vind ik het toch redelijk duur. Ik zou eerder iets van t mobile gaan zoeken ofzo, das veel goedkoper..
 
Martin@Runner said:
Er stond in de Metro [krantje in de trein]
En veel betere aanbieding!

E700 gratis bij orange 30 abbo, alleen 1 jaar!

http://www.telefoonkopen.nl/E700.htm

Das ook een verlijdelijke aanbieding, alleen het is minder dat je overdag best veel betaald: Orange Free € 20 € 30 € 40 € 60 € 80



bellen naar vast /
Orange klanten
per minuut € 0,14 € 0,11 € 0,10 € 0,09 € 0,09

bellen naar mobiel
per minuut € 0,28 € 0,22 € 0,20 € 0,18 € 0,16

sms
per bericht € 0,22 € 0,22 € 0,22 € 0,22 € 0,22



je betaalt per seconde
éénmalig starttarief van € 0,05 per gesprek
 
mastervanloon said:
Oi, ik heb zelf dit abbonement en ben er na 1 jaar mee gestopt.(moet nu nog 2 maanden betalen voor het contract, dat moet je namelijk 2 maanden vantevoren afzeggen. Het is best een chill abbonement, als je niet alles verbelt neem je het echt ONBEPERKT mee. Het bereik is 90 %, alleen in gehuchtjes heb je geen bereik enzo.. en je krijgt dus elke maand VAST 30 euro beltegoed.. Maar ik zou het voor een huistelefoon niet aanraden eigenlijk. Savonds is het voordelig bellen, maar overdag vind ik het toch redelijk duur. Ik zou eerder iets van t mobile gaan zoeken ofzo, das veel goedkoper..

Overdag en s'nachts bellen is tegen hetzelfde tarief.

Verder is de E700 toch alweer een verouderd toestel. Je kan bv ook de Nokia 6230 of de Samsung E600 gratis krijgen bij een Orange €30, 1 jaar :)
 
hmm oke, ik weet nu genoeg waar ik op moeten letten enz.

Nog ff iets, weet iemand die code waar je mee kan zien van wanneer je tel is datum enzo?

/EDIT/ heb de code al /EDIT/
 
Last edited:
Back
Top