2 Big One Racing vraagjes

ZX8Rs

Well-Known Member
Het gaat hier om de Piaggio versie van de Big One Racing (= HRI-replica)

1: Past er een RS-demper op? Zowel ivm demperophangingpunten als de hoek die de demper maakt tov het expansiegedeelte en een RS demper een stuk langer is

2: Weet iemand hoe deze presteerd op een orginele Piaggio cilinder? (ik weet dat hij het goed doet op een MK PRI (ervaring) en ik weet dat dat een hoogtoerige 70cc cilinder is maar ik hoor ook dingen als 'onderin veel koppel')

PS: Reageer alleen als je wat nuttigs te melden hebt, ik ben GEEN n00b en daarnaast denk ik eraan om in de toekomst een 50snel of een blauwe top eronder te gooien en ik weet dat dat icm Big One Racing goed zal lopen.

Advertisement - register to remove this

1. zoek een foto van een big one racing en check de
ophangingspunten

2. neen, een big one racing kwam niet eens aan zijn optimale
prestaties bij een DR70, laat staan een std50. Mja,
het reed wel lekker...

demper gaat niet passen denk ik.. of je zult al zelf iets moeten fixen, demper van de big one zit namelijk met schroeven vast, terwijl je een rs demper er in of erover heen moet schuiven.

RS demper heeft 3 ophangbouten, ben er nu achter dat die big one er 2 heeft. Weet iemand of een yasuni demper past? Het ging me overigens niet alleen om hoe de demper vastzit maar vooral om of er een langere demper op de uitlaat past of dat deze dan tegen het axpansievat aankomt.

Back