2 bekeuringen gehad maar er klopt niks van.

Me onderzoek begint extreeem vast te lopen op veel punten helaas... maar goed, nog ff info bijelkaar verzamellen of anders opgeven :D

En nog iets, je hebt een strafblad of je hebt het niet, aantekening achter je naam bestaat NIET heb ik ff nagecheckt in de lunchpauze om 03.30 en meerdere mensen zeiden dat het niet bestaat, dus dan is het ook zo :p

Je hoort het woord zovaak, aantekeningen, maar het bestaat dus niet, netzo als het woord aanhouden wel in het wetboek voorkomt maar arresteren weer niet.. terwijl je arresteren toch echt vaak hoort..
 
Ja maar kijk... je krijgt geen strafblad als je meer dan 30 km/h te hard rijdt... MAAR het is wel zo dat als je het nog een keer doet dat de boete hoger is! Omdat het je 2 keer is... derde keer is voorkomen en misschien je rijbewijs kwijt voor een tijdje.. Die info dat het je 2/3 keer is moeten ze toch ergens vandaan halen.. En of ze het nou een aantekening noemen of niet, bij aantekening weet je wel waar je het over hebt. Ze noemen het formeel een GEREGISTREERDE overtreding.
 
maar hoelang zou het ongeveer gaan duren voordat ik de bekeuringen thuis heb liggen ?
hier een stukje terug in het topic staat dat ze er max. 2 jaar over mogen doen. maar hoelang duurt het meestal als de officier de hoogte bepaald ?

een vriend van me had een boeter van 30 euro, en moest daar al 4 weken op wachten, dus als die van mij nog langs de officier moet zou het helenmaal lang gaan duren :S
 
k heb o0k b0etes dei niej kloppe;) gwo0n beswaar in diene en j verhaal goed uitleggen en eventuele geuiges die erbij ware opnoeme help wel;)
en goed oplette als j de giro thuis krijg;)..
 
je kan proberen bezwaar te maken tegen de bekeuringen je had meer kans als je de fouten van de agent acher op de bekeuring had laten noteren je kan kijken op www.scooterfreaks.nl en dan bij hulp online daar staat helemaal perfect uitgelegt wanneer en hoe je een bezwaar schrift moet schrijven en die 2.2 kw kun je ook aanklagen omdat de meting totaal verkeerd is uitgevoerd
 
suzuki-kat said:
Je stelt me teleur :#

beschikking is 4 manden
tav - max 2 jaar


dit heb je eerder ook al eens verteld :p


maar wat is een beetje de gebruikelijke termijn hoelang het gaat duren, ik heb van een andere agent gehoord dat het 2 tot 6 weken kon duren ongeveer..

mischien mensen die ook eens vaker op een bonnentje van de officier hebben moeten wachten, hoelang duurde het bij jullie ??
 
ik moest zon 4 weken wachten. bij mij zeiden ze ook dat ik 2,2 had. maar toen ik begon over dat de rollerbank maar ging tot 2,0 hebben ze de boete veranderd in 2,0

succes verder
 
ferran said:
je kan proberen bezwaar te maken tegen de bekeuringen je had meer kans als je de fouten van de agent acher op de bekeuring had laten noteren je kan kijken op www.scooterfreaks.nl en dan bij hulp online daar staat helemaal perfect uitgelegt wanneer en hoe je een bezwaar schrift moet schrijven en die 2.2 kw kun je ook aanklagen omdat de meting totaal verkeerd is uitgevoerd

agent zet ook echt zn fouten op de bekeuring 8P
 
Back
Top