2 bekeuringen gehad maar er klopt niks van.

jeroenaerox

aerox sjeezer
ben gister morge aangehouden, ze hebben mij op snelheid geklokt en op de rollerbank gezet. maar bijde bekeuringen zijn niet goed uitgevoerd of gemeten.

feiten:
- 2,2 kw op de rollerbank.
- 45 km te hard gereden binnen de bebouwde kom. (heb dus 75 gerden op zijn teller volgens hem)

wat is er volgen mij niet juist:

rollerbank: het voorwiel stond niet vast, er was geen koelling aanwezig, de agent stond langs de scooter er zat dus NIEMAND op, hij heeft het gas maar een seconden op 10 - 15 los gehad en gaf daarna gelijk een bekeuring.
ik heb hier geen foto´s van, maar er was een vriend van me bij die het heefd gezien, en er stond nog een groep jongens uit het dorp om mijn scooter heen toen hij gemeten werd, dus heb wel getuigen.

snelheidovertreding: de agent zij dat ik 75 km per uur gereden hem binnen de bebouwde kom, maar de weg waar hij mij aangehouden heeft was buiten de bebouwde kom. ik weet heel zeker dat hij binnen de bebouwde kom niet achter mij heeft gezeten omdat ik erg vaak achter me heb gekeken toen, en ik heb daar ook zeker geen 75 gereden. dus hij heeft van een snelheidsovertreding buiten de bebouwde kom een snelheidovertreding binnen de bebouwde kom gemaakt.


volgens mij had de agent zijn dag niet, want hij deed vrij bot en kortaf tegen mij. ook zette hij mijn scooter best lomp op de rollerbank en toen ik daar wat van zij werd ik aangekeken of ik gek was.

rollerbank keuringsbewijs: toen hij de bekeuringen uitgeschreven had vroeg ik naar het keuringsbewijs van de rollerbank. hij zij toen tegen mij: die hebben wij op het bureau liggen en draaide gelijk om. toen ik achter hem aan liep en tege hem zij: ik heb welleens gehoord dat je zonder dat bewijsje bij je te hebben geen meeting mag uitvoeren. toen kreeg ik hetvolgende antwoord: als je nou niet naar huis loopt dan nemen we je scooter in beslag omdat je meer als 2kw had. ik zij nog tegen hem ik zij aan je reactie te horen zijn jullie toch niet helenmaal juist bezig geweest, en ben toen naar huis gelopen.

Bezwaar:

tegen de rollerbank boete wil ik zowiezo bezwaar gaan maken omdat de meeting gewoon op veel feiten verkeerd is uitgevoerd, maar zou ik veel kans maken deze te winnen omdat ik geen foto´s heb, maar heb wel getuigen.

en zou ik tegen de snelheidovertreding ook bezwaar kunnen maken, omdat de agent het niet juist heeft ingevuld. ik zou bij dit bezwaarschrift dan eventueel een plattengrond kunnen doen van waar ik aangehouden ben, en tot waar ik zeker weet dat hij niet achter mij heeft gereden en ik niet te hard heb gereden. en zou ik hier kans mee maken om dit te winnen, of is want de agent zegt gewoon heilig ook als is het niet juist??


aub geen reacties van wees een man en accepteer de boete, want ik accepteer een boete best maar dan moet het wel goed uitgevoerd worden, en het moet geen bekeuring zijn waar niks van klopt.
de agent had gewoon zijn dag niet ofzo en daar ben ik de dupe van nu.
beide boetes worden trouwens door de officier van justitie bepaald.
 
Advertisement - register to remove this

Hij hoeft het keuringsbewijs van de rollenbank niet aan jou te overhandigen.

Hoe de fuck kun je 2,2 halen als de rol tot 2,0 gaat.... :=/

En voor de rest kan je ook geen bezwaar maken aangezien je dus boven de 1,8 zit, je kan niet betalen en voor de rechter komen alleen, dan hopen dat die je verhaal gelooft, word wel zwaar aangezien het jou woord is tegen die van de agent mjah..
 
suzuki-kat said:
Hij hoeft het keuringsbewijs van de rollenbank niet aan jou te overhandigen.

Hoe de fuck kun je 2,2 halen als de rol tot 2,0 gaat.... :=/

En voor de rest kan je ook geen bezwaar maken aangezien je dus boven de 1,8 zit, je kan niet betalen en voor de rechter komen alleen, dan hopen dat die je verhaal gelooft, word wel zwaar aangezien het jou woord is tegen die van de agent mjah..


maar hij moet mij toch wel het goedkeuringsbewijs kunnen laten zien ??

hij zij tegen mij 2,2 kw dus ik weet ook niet hoe hij dat afleest, maar ik kan volgens jou dus geen bezwaar maken. ik heb toch verschillende getuigen die gezien hebben dat de meeting op verschillende punten verkeerd is uitevoerd? en als de agent erop had gezeten had me dat ook al wat vermogen gescheeld, dus ik krijg straks een onnodig hoge bekeuring + het feit dat deze bekeuring dan ook geregistreerd word omdat het meer als 2 kw is( en daar kunnen ze je later op terug pakken). had hij erop gezeten was het mischien wel 1,9 geweest.
 
je kan een bezwaarschrift maken maar het heeft geen zin ik had 0.9 kw en me wiel werd niet vast gezet en niemand ging erop zitten en alsnog kreeg ik een boete ...
kijk als je nou 0.7 kw had dan heb je nog miss mazzel maar met 2kw maakt het echt niet uit of die erop gaat zitten of niet ..
 
Zucht.. lees me zin, je kan GEEN BEZWAAR MAKEN tegen MISDRIJVEN , en dat is dus o.a. 2.0 kw

Over goedkeurinsg bewijs gesproken, die mag die je laten zien, maar is die niet verplicht, daar tegen kan je niks doen.
 
tegenwoordig moet je hem wel om legetimatie vragen zodat je zn naam enzo hebt voor evt procedure

ent staat best lullig voor hem:p (vooral als hij het niet geeft)

gewoon voor laten komen (k geef je alleen niet echt veel kans)
 
suzuki-kat said:
Zucht.. lees me zin, je kan GEEN BEZWAAR MAKEN tegen MISDRIJVEN , en dat is dus o.a. 2.0 kw

Over goedkeurinsg bewijs gesproken, die mag die je laten zien, maar is die niet verplicht, daar tegen kan je niks doen.
gast wat een bullshit je ken overal bezwaar tegen maken of je t wint is punt 2...en hoe de fuck je 2,2 kw haalt als de roller maar tot 2 kw gaat...in sommige politie districten gaan de rollerbanken tot boven de 4 kw...dit verschilt per distict dus... enne btw een misdrijf PLEEG je, dit is een overtreding...en een overtreding MAAK je...

Voor de TS als ik jou was zou ik bezwaar maken tegen de rollerbank controle want koeling moet aanwezig zijn klem moet vast en er moet een agent op zitten met een gewicht van 75 kilo met 1 been erop en 1 been ernaast en hij moet zich vasthouden aan een leunpaal die op de rollerbank gemonteerd is. Verder als die smeris jou geklokt heeft op 75 op zijn teller moet hij er officieel 9 km vanaf trekken 3 km teller correctie 3 km xtra correctie en 3 km wettelijke correctie... (ikzelf ging bij een motorsmeris ook van 65 van naar 54 km/h) verder moet het keuringsbewijs altijd aanwezig zijn (bijv. een auto moet tog ook APK keuringsbewijs bij zich hebben....?) wij moeten ook onze papieren bij hebben dus de politie ook. Bijv. als je door een smeris aangehouden wordt mag je naar zijn politiepas vragen, heeft ie die niet bij zich dan mag je goedendag zeggen en weer weg gaan want officieel is ie dan niet in dienst dus mag die niemand aanhouden... suc6 ermee :7
 
Omg.. hij gaat mij leren :rolleyes:
Lees me eerste bericht maar in deze topic :-/

Bezwaar maken kan schriftelijk + mondeling, bij mulder feiten kan het schriftelijk, bij misdrijven kan het mondeling doormiddel van niet betalen en laten voorkomen.

1.9 / 2.0 = KW, is een misdrijf, weet z’n beetje elke noob ondertussen al, alleen wordt het vaak afgehandelt als een bekeuring en krijgt je accept giro thuis.

EN IK SPREEK UIT ERVARING, keuringsbewijs HOEFT niet op STRAAT getoont te worden als de persoon het vraagt, ze kunnen je dan verwijzen naar het bureau of iets dergelijks waar het dan wel staat of ze zeggen gewoon nee.

Jij hebt totaal niks met je neus te zoeken in dat blad ten eerste, die is er voor dat ene dienst dat politiewerkzaamheden controleerd enzo, zij zullen vast ook kijken of het bureau met goede rollenbanken werkt bij de jaarlijkse controle van politie regio’s.

( LET op de grote letters, als er nu nog iemand twijfelt zou ik zeggen ga naar de korspchef van Politie H‘sum ) :rolleyes:
 
Daarnaast geloof ik niet dat rollenbanken bestaan die 2 + gaan, al bestaan ze dan kan er opzich nog niks gebeuren met je want de wetgeving gaat tot 2.

Je kan niet op iets bekeurd worde wat niet bestaat :rolleyes:
 
nou en waarom bekeurd die agent mij dan voor 2.2 kw ?? zo zie je dat agenten ook geen uitvinders zijn.

1. ze kennen het verschil tussen binnnen en buiten de bebouwde kom niet.
2. en ze voere een rollerbank meeting niet goed uit waardoor mogenlijk mijn vermogen hoger is als het wettelijk volgens de regels had moeten zijn.
3. hij was niet erg sportief en netjes tegen mijn, terwijl ik dat wel tegen hem was.

dit slaat niet op alle agenten hoor, de agent die mij de vorige keer aanhield was gewoon aardig tege mij. en maar deze meneer niet, en die naait mij voor dingen die nie kloppen en dat vind ik onterecht!!!
boven dat vind ik dat het nederlandse bromfietsbeleid welleens nagelopen en aangepast mag worden aan het jaar 2005, en de scooters van vandaag de dag.

maar boven de 2 kw is een misdrijf zeg jij heh. bromfietsen mogen 4.5kw hebben zolang de constuctie snelheid maar niet boven de 45km per uur uit komt. dit komt door de europese unie waar een bromfiets 4.5 kw mag hebben, alleen nederland heeft zoals gewoonlijk de regeltjes aangepast omdat ze anders te weinig verdienen aan ons.
kijk deze link maar.
http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=55172&pagina=1&query=scooters&alleenrecent=&bron=alles
 
Hmm.. wat staat er onderaan me sig ???

Idd.. lees die zin ff :p


Jaar of 2 geleden was er ook een smurf die de zelfde text naar de rechter bracht toen die moest voorkomen, de rechter legte toen ook uit dat die regel omzeilt werd, half hanteerd, en bla bla bla, kwam er op neer dat NL haar eigen beleid voort voor een groot deel.

Wat er op het gele briefje staat hoeft niet altijd 100% te betekenden dat je het zelfde op de acceptgiro krijgt, de OvJ en de Administratie gasten daar toetsten alle bekeuringen en controleert het of et ook echt klopt, zo niet word het aangepast.
 
ik heb geen geel briefje gekregen van de beste man.

maar die bekeuring die eigelijk buiten de bebouwde kom moet ipv binnen de bebouwde kom zijn zoude hun dat ook aan gaan passen ?? (want dat is echt zo, en officieel heb ik dan ook niet meer als 30 te hard gereden en word het dus niet geregistreed, en daar zou ik zeer blij mee zijn)

maar ik moet toch wel iets kunnen doen dat er wat met de rollerbank boete gedaan word, want nogmaals had hij de controle correct uitgevoerd was het vermogen waarschijnlijk lager geweest.

en hoe weet jij dat allenmaal ben je toevallig officier van justitie.. :p haha
in ieder geval alavast bedank voor de informatie zo leren we nog is wat op de zaterdag avond/zondag morgen..

edit: hoe lang mogen hun er trouwens over doen om die boete naar mijn huis te sturen want als het langer duurd als een bepaalde tijd dan hoef je hem tog ook niet te betalen. de beste man zij dat het 2 tot 6 weken kon duren. maar ik weet ook niet wat ik daar van moet denken..
 
Bekeuring van buiten zullen zij never nooit aanpassen naar binnen, dat is geen proecdure fout.

Laten we zeggen dat je 30€ op et gele briefje krijgt voor door rood rijden, dan zal daar bij de verwerking van alles nagekeken worden en zullen ze zien dat het geen 30 moet zijn maar 55, dat word verandert, geen concrete feiten zoals binnen/buiten de bebouwde kom.

En nee, k ben ( nog ) geen OvJ *D
Over een jaartje of 25 mischien weer wel, moet van onder beginnen en omhoog klimmen, politie vooropleiding doe ik btw.
 
nou dan wachte we maar af..

ik kijk wel wat er allenmaal op de bekeuring staat, en dan ga ik er wel mee aan de slag als ik ze binnen heb want ik blijf het onterecht vinden.
ik wil best een bekeuring betalen maar dan moet hij wel kloppen :p
 
suzuki-kat said:
Omg.. hij gaat mij leren :rolleyes:
Lees me eerste bericht maar in deze topic :-/

Bezwaar maken kan schriftelijk + mondeling, bij mulder feiten kan het schriftelijk, bij misdrijven kan het mondeling doormiddel van niet betalen en laten voorkomen.
jij denkt egt dat je een hoop weet maar je blaat alleen maar, gast bij justitie in nederland kan je geen mondeling bezwaar maken en als je niet gaat betalen krijg je een sanctie en na 3x sanctie komt de gerechtsdeurwaarder aan de deur je kan een kort geding aanspannen tegen justitie. Dit moet je dus SCHRIFTELIJK doen alles hier in Nederland wat je communiceert met justitie enz moet SCHRIFTELIJK en wie zegt dat er maximaal in de wet 2kw als uiterste limiet beschreven staat? Dr zijn genoeg rollerbanken vooral in t zuiden van t land die tot veel meer als 2 kw gaan en je krijgt tog een boete voor de behaalde KW's? Als je een rollerbank hebt die maximaal tot 2 kw gaat dan krijg je (DUH) een boete voor max. 2 kw heb je een rollerbank die tot 6 kw gaat bijv. en je scoor 5,1 dan krijg je automatisch een mooi geel briefje thuis van het CJIB. En nogmaals dit is egt geen misdrijf als het een misdrijf was wordt je meteen opgepakt en verhoord en in de cel gezet tot de rechter beslist wat er met je gaat gebeuren. Dit is een verkeersovertreding, je krijgt een proces-verbaal en je mag meteen weer gaan...
 
Ok.. meneer die alles weet :rolleyes:


2.0 kw = misdrijf, ga naar de fucking politie bureau in je buurt en vraag het zelf, :rolleyes:


Waarom word dan bij 2,0 kw het bedrag bepaald door de OvJ zelf ?

IDD omdat het buiten de overtredingen valt EN het bedrag afhanklijk kan
wordn gesteld van hoevaak je eerder de zelfde overtreing hebt begaan


Tis alleen een milde misdrijf, ( zo kan je het zien ) je gaat er niet de bak mee in als je mee werkt maar het word afgehandelt door middel van een transactievoorstel, op je 18de word het allemaal gedelete en begin je met een schoone lei..

Kw Bruto Netto Boete
0.1 23.58 20.58 ---
0.2 32.69 29.69 ---
0.3 38.48 35.48 ---
0.4 43.36 40.36 ---
0.5 47.66 44.66 ---
0.6 51.12 48.12 Sepot
0.7 54.18 51.18 € 30.-
0.8 56.95 53.95 € 30.-
0.9 59.51 56.51 € 45.-
1.0 61.58 58.58 € 45.-
1.1 64.04 61.04 € 70.-
1.2 66.13 63.13 € 70.-
1.3 68.08 65.08 € 95.-
1.4 69.91 66.91 € 95.-
1.5 71.64 68.64 € 95.-
1.6 72.33 69.33 € 95.-
1.7 74.95 71.95 € 125.-
1.8 76.50 73.50 € 125.-
1.9 -- >75 OvJ
2.0 -- > 75 OvJ

Knappe jongen als jij word berecht op 2,1 of meer |(
 
Aerox-tuning said:
jij denkt egt dat je een hoop weet
jij weet veel? |( |(

Tot nu toe is alles wat suzuki-kat heeft gezegt waar.
En boven de 2.0 kw is het ook een misdrijf en je kan GEEN bezwaar maken via een brief! Kan je alleen bij OvJ doen }) dit is dus de wet mulder!

Enne volgens mij is dit de zelfde procedure die je krijgt als jij met je autototje over de snelweg met 150 gaat vroemen! dan is het ook een misdrijf geen verkeersovertreding. Of het was bij 170 maar d8 bij 150 al omdat het dan ook al word bepaald door OvJ
 
Back
Top