180cc uitlaat op 70cc?

VitoMagic

New Member
Hallo allemaal,
ik heb een Piaggio zip 70cc met nu een cito plus.
ik vind de 180cc uitlaat van runner echt geweldig mooi kan ik die gewoon zo eronder gooien of zou dat niet kunnen omdat die voor 180cc is?
 
Advertisement - register to remove this

Ik betwijfel dat het zou passen zo wat ik zie van de voorbocht is het niet dezelfde hoek
vergeleken met een 50cc bocht maar dat weet ik niet 100% zeker, ook zou de performance van je scooter niet tzelfde zijn als je huidige sito

1638658237805.png
1638658290692.png
 
ja klopt en dan misschien zon los hitteschild van die sm06 er zelf op zetten als dat past...
ohh ik zie nu pas welke jullie bedoelen.
zou kunnen.


Die uitlaat is gemaakt voor een blok met 2,5x zoveel cc's en een ander merk en model brommer. Ik heb het nooit geprobeert maar ben er vrij zeker van dat als je het passend krijgt de scooter niet heel lekker gaat lopen
 
ohh ik zie nu pas welke jullie bedoelen.
zou kunnen.


Die uitlaat is gemaakt voor een blok met 2,5x zoveel cc's en een ander merk en model brommer. Ik heb het nooit geprobeert maar ben er vrij zeker van dat als je het passend krijgt de scooter niet heel lekker gaat lopen
hebben jullie een vergelijkbare uitlaat?
 
kan m altijd 2e hands kopen, werkt t slecht (wat wrs ook gebeurd) kan je m voor t zelfde geld weer door verkopen als je t goed doet. zal dan wel n tijdje geld kwijt zijn maar je krijgt t wel terug
 
Back
Top