180/225cc op een cpi gtr ??

Memosoo

Well-Known Member
Ik heb net me motorrijbewijs gehaald, maar wil geen motor omdat ik toch nog niet op een grote 1000cc ofzo mag wil ik een 180cc blok op een gtr zetten. En me vraag is of dat wel kan of iemand ervaring heeft. Kan de frame het aan. Je hebt wel runners 180cc kan je zo kopen maar vind runner niet mooi wil het liefst een gtr 225er. Kan dat ???;)
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga er van uit dat je denkt dit legaal te kunnen krijgen daar je over je motorrijbewijs begint. Dit is echter niet legaal. Een scooter is geen lichte motor, het is een compleet ander voertuig voor de wet. De enige optie is een motorscooter kopen zoals al aangegeven.

Als je een CPI GTR bedoelde: laat die er nou al in 150cc uitvoering zijn (en vast ook wel 125 of juist 180). Even naar de motorzaak en informeren wat mogelijk is en wat ze hebben en kunnen krijgen enz. Verder kijken dan je neus lang is qua motorzaken, als je je motor wat verder van huis koopt is niet zo'n ramp. Je zal niet overal even gemakkelijk aan een motor scooter 'geraken' denk ik
 
Er waren 50cc motorfietsen vroeger, van kreidler. Dat is ook een van de redenen waarom dit makkelijk gaat.
 
Back
Top