17 september sbo race amsterdam

als je het topic goed gevolgd heb dan zei paulus dat ze fotos savonds mislukt waren en daarom niet eens een poging doet om te posten.
 
Wat een gezeik allemaal... Van 1 race een keer geen pics en meteen 5 pagina's gezeik? :rolleyes:
Ik geloof niet dat ik hier iemand iets verschuldigd ben ofzo...
 
Last edited:
Razma said:
.. Ralfieralf was niet op Amsterdam lieve Eddy-boy

Ik weet het, maar hij zei wel foto's te hebben...en die had hij ook, sta er alleen niet op...nu moet ik de fanclub er op een andere manier van zien te overtuigen dat ik wel degelijk mijn knieen aan de grond heb gekregen :)
 
Even voor de goede orde...mij boeit het weinig of er mee foto's komen of niet, maar ik snap wel dat Eddy ze graag wil hebben, dat is niet meer dan logisch als je voor het eerst op zo'n ding heb gezeten, dan wil je gewoon zien hoe je erop zit. Mijn vraag is dan nu...kan iemand van jullie er niet achter komen wie er allemaal foto's hebben gemaakt? Want zoals ik al eerder aangaf, in de snelle/krappe bochtencombinatie, die na de chicane komt als je om het huisje heen ben geweest, werd er elke ronde een foto gemaakt van iedereen die daar voorbij kwam...wie was dat dan in godsnaam??? :D
 
Pronk said:
Even voor de goede orde...mij boeit het weinig of er mee foto's komen of niet, maar ik snap wel dat Eddy ze graag wil hebben, dat is niet meer dan logisch als je voor het eerst op zo'n ding heb gezeten, dan wil je gewoon zien hoe je erop zit. Mijn vraag is dan nu...kan iemand van jullie er niet achter komen wie er allemaal foto's hebben gemaakt? Want zoals ik al eerder aangaf, in de snelle/krappe bochtencombinatie, die na de chicane komt als je om het huisje heen ben geweest, werd er elke ronde een foto gemaakt van iedereen die daar voorbij kwam...wie was dat dan in godsnaam??? :D

Amen :p
 
Pronk said:
Even voor de goede orde...mij boeit het weinig of er mee foto's komen of niet, maar ik snap wel dat Eddy ze graag wil hebben, dat is niet meer dan logisch als je voor het eerst op zo'n ding heb gezeten, dan wil je gewoon zien hoe je erop zit. Mijn vraag is dan nu...kan iemand van jullie er niet achter komen wie er allemaal foto's hebben gemaakt? Want zoals ik al eerder aangaf, in de snelle/krappe bochtencombinatie, die na de chicane komt als je om het huisje heen ben geweest, werd er elke ronde een foto gemaakt van iedereen die daar voorbij kwam...wie was dat dan in godsnaam??? :D
volgens mij was dat diegene die altijd met cunho meekomt???????
 
Haha, mocht het zo zijn dat ik volgend seizoen weer een keer ga blazen weet ik wel dat ik dan een prive fotograaf in ga huren, om dit soort praktijken te voorkomen!
 
Back
Top