17 september sbo race amsterdam

Ik vond het ook best wel meevallen eigenlijk...werd wel een paar keer ingehaald door de wat snellere maar was ZEKER niet de langzaamste! En zoals al eerder gezegd, was voor mij de 1e keer op een zip EN de 1e keer op het circuit....
 
Eddy666 said:
Ik vond het ook best wel meevallen eigenlijk...werd wel een paar keer ingehaald door de wat snellere maar was ZEKER niet de langzaamste! En zoals al eerder gezegd, was voor mij de 1e keer op een zip EN de 1e keer op het circuit....


ik zit maar te dollen hoor,

maar ik vind het leuk dat jongens zoals jij het proberen, en wie weet komt er weer nieuw talent naar voren.

ik heb bij het thoms racing team ook jongens zien rijden die ik normaal gesproken nog nooit op een scooter heb zien rijden.

daar is zo race juis leuk voor:)
 
Haha, nieuw TALENT zal ik niet zijn, maar vond het zeker leuk om eens te doen. Al is het alleen maar om eens te hebben ervaren dat het stukken moeilijker is dan het vanaf de zijlijn lijkt!

Ik meld me dan nu ook alweer aan mocht er weer eens een endurance cup zijn...heb de smaak wel een beetje te pakken!
 
RoP#6 said:
ik heb bij het thoms racing team ook jongens zien rijden die ik normaal gesproken nog nooit op een scooter heb zien rijden.

daar is zo race juis leuk voor:)

Dat was de "Scoot'in-redactie-crew"...

Zo krijgen ze weer de gelegenheid een artikel van 9 kantjes te schrijven, waarin het woord Thoms honderden malen herhaald wordt. (Wat natuurlijk TE slimme & perfecte PR is voor Thoms Motoren)
 
Sander said:
Dat was de "Scoot'in-redactie-crew"...

Zo krijgen ze weer de gelegenheid een artikel van 9 kantjes te schrijven, waarin het woord Thoms honderden malen herhaald wordt. (Wat natuurlijk TE slimme & perfecte PR is voor Thoms Motoren)


niet alleen maar;) die jongens van scootin herken ik wel. maar ook die jongen die altijd loopt te sleutelen bij thoms. die wat langere bollere jongen b.v. als ik het zo mag zeggen.....
 
Maurice (dacht ik) bedoel jij volgens mij? Maar die heeft vroeger ook std. klasse gereden als het is wie ik denk dat het is. Aan de andere kant zit er nog teveel alcohol in mijn systeem, dus ik zit alweer te twijfelen :D
 
Mol said:
Maurice (dacht ik) bedoel jij volgens mij? Maar die heeft vroeger ook std. klasse gereden als het is wie ik denk dat het is. Aan de andere kant zit er nog teveel alcohol in mijn systeem, dus ik zit alweer te twijfelen :D
was idd maurice, en die wist zeker wel hoe het werkten die ging toch niet als langzaamste rond
 
robinho said:
eddy ook op het forum jah te tof..:D

je ging lekker rond eddy spreek je..

Help me ff...weet even niet wie je bent :|

maare, ging idd wel lekker rond...voorlaatste ronde ook nog "op den plaat" maar dat hoort erbij (zegt Niels, die spreekt uit ervaring :))
 
Eddy666 said:
Help me ff...weet even niet wie je bent :|

maare, ging idd wel lekker rond...voorlaatste ronde ook nog "op den plaat" maar dat hoort erbij (zegt Niels, die spreekt uit ervaring :))

volgensmij is dat dat hele kleine ventje, die die hele grote vlaggen moet zwaaien :D of valt het mee hoe groot die zijn:p
 
Ha die Eddy, gezellig!
Maar idd, voor een eerste keer op het circuit ging je goed los :)
Had wel ff een kleine angst momentje na je val hoor ;)

Robinho, ben jij die gozert waarmee we op het einde nog ff hebben zitten babbelen?
 
EGT said:
Robinho, ben jij die gozert waarmee we op het einde nog ff hebben zitten babbelen?
klein ventje ongeveer 1 tot 1,5 meter
hier te zien op genk in de S6 cup
hij stond in amsterdam te vlaggen ten hoogte van de pits

151205363.jpg
 
EGT said:
Ha die Eddy, gezellig!
Maar idd, voor een eerste keer op het circuit ging je goed los :)
Had wel ff een kleine angst momentje na je val hoor ;)

Robinho, ben jij die gozert waarmee we op het einde nog ff hebben zitten babbelen?

ja dat was ik ..:D
dat was met eddy en niels er bij toch..iig dat is een fijne uitleg over mij paulus!!
 
EGT said:
Ha die Eddy, gezellig!
Maar idd, voor een eerste keer op het circuit ging je goed los :)
Had wel ff een kleine angst momentje na je val hoor ;)

Robinho, ben jij die gozert waarmee we op het einde nog ff hebben zitten babbelen?

Hey EGT! Jaja, natuurlijk ging ik los, zit altijd op Niels te zeiken dat hij harder moet gaan dus kan natuurlijk dan zelf niet als een opa rondgaan hé :)

@Robinho: Ahaaa, volgens mij weet ik het nu, vertelde jij me niet iets over je moeder?
 
Back
Top