17.5mm veel verschil?

Floris491z

Well-Known Member
Ik vraag van de Sint een dellorto 17.5mm maar wat mijn vraag is maakt het echt veel verschil op een Benelli std cyl multivar en Yasuni Z(binnenkort bidatlot s2). En de Bidalot S2 zal die meer power geven dan de Z?

alvast bedankt,

floris
 
Advertisement - register to remove this

S2 is een heel stuk beter dan Z iig..

je moet het zien als een combinatie , zet je alleen de 17,5 erop zul je niks merken.
maar ga je nu heen en zet je er bijv. een ander membraan , 17,5 , S2 , andera vario, drukveer, koppling etc. op dan ga je het wel merken , tis een combinatie van onderdelen , niet 1 onderdeel dat het m doet..
 
melf #50 said:
S2 is een heel stuk beter dan Z iig..

je moet het zien als een combinatie , zet je alleen de 17,5 erop zul je niks merken.
maar ga je nu heen en zet je er bijv. een ander membraan , 17,5 , S2 , andera vario, drukveer, koppling etc. op dan ga je het wel merken , tis een combinatie van onderdelen , niet 1 onderdeel dat het m doet..

wat heb je weer nette woorden:)

S2 is wel wat sneller denk ik en met een 17,5 heb je al weer een stap gezet naar het volgende;)
 
z is meer een vervanger van std uitlaat , de beste resultaten op aerox sr en f12 (allen lc) @ std setup waren bij mij Bidalot S2 , samba 50cc en Tecnigas TG2 , heb er nog wel veel meer getest maar deze liepen eigenlijk het beste en makkelijk af te stellen en hadden de hoogste top..
 
melf #50 said:
z is meer een vervanger van std uitlaat , de beste resultaten op aerox sr en f12 (allen lc) @ std setup waren bij mij Bidalot S2 , samba 50cc en Tecnigas TG2 , heb er nog wel veel meer getest maar deze liepen eigenlijk het beste en makkelijk af te stellen en hadden de hoogste top..
lazer xpro viel ook nog zeer goed mee,...
 
ik heb net een witte mallosi drukveer erin gedaan, en in me Multivar 4.7gram rolletjes. Hij gaat als een raket maar volgens mij maakt die overtoeren toch maar iets zwaardere rolletjes? of maakt het niet zoveel uit?
 
Floris491z said:
ik heb net een witte mallosi drukveer erin gedaan, en in me Multivar 4.7gram rolletjes. Hij gaat als een raket maar volgens mij maakt die overtoeren toch maar iets zwaardere rolletjes? of maakt het niet zoveel uit?
als ie meer schreeuwt dan dat ie vooruit gaat--->zwaardere rollen,kan ook je drukveer zijn als ie te zwaar is maar lijkt me maar onwaarschijnlijk met een witte malossi.

mzzls
 
Back
Top