17,5 dellortho/ 21 arreche

Ronnie_Ronald

supersnel 8)
Heey ik heb nu carbs liggen, ik weet alleen niet welke sneller of beter is?

De setup word

Mhr replica
gia shot, maybe c16
17,5 of 21 arreche
carbon membraam klepjes
power 1 vario + koppeling en bando snaar.

Alvast bedankt:)

Advertisement - register to remove this

doe je zelf een plezier en gebruik de 17,5mm Dell'orto , de AMAL is imo baggerspul , dat kleine beetje wat de amal onderin meer geeft heb je weer terug bij de 17,5mm door het plezier wat je van een 17,5 hebt ivm kwaliteit , afstellen en onderdelen (sproeier bijv) etc..

en de 17,5 past ook mooier icm std filter etc.

zou btw de shot houden

21 dellorto is stukken beter , de Amal carb heeft nogal eens last van lekken , hij is lastiger af te stellen , stappen van sproeier zijn ook per 5 en sproeiers is moeilijker aan te komen , de 17,5mm van amal is hetzelfde als een 21 dus ga maar na... en de onderdelen zijn moeilijk te krijgen...

de prestaties zijn niet gek maar het geklooi soms alleen al..

ik persoonlijk gebruik het liefste een 17,5mm (op straat) , die bied je alles wat je nodig hebt en doet niet veel onder voor een 21mm , en makkelijker af te stellen dan een 21, past ook beter dan een 21...

Ik heb besloten om allebei de carberateurs te gaan testen. In mijn amal zit sproeier 95 is dat ongeveer goed? aangezien je nergens sproeiers kan kopen 8p. En Welke sproeier zal ik ongeveer nodig hebben voor mijn dellortho carb? ongeveer valt dat tog wel te zeggen?, dan heb ik een beetje een richtlijn met afstellen:).

Back