R runner. Well-Known Member 14 November 2002 #1 wat zal meer zin hebben om te kopen op mijn setup?? mijn setup: bida s2 mallossi multivar + ventilvar
wat zal meer zin hebben om te kopen op mijn setup?? mijn setup: bida s2 mallossi multivar + ventilvar
SR_Sjeezer Banned 14 November 2002 #2 17,5 de koppeling is alleen voor de eerste 15km/h, merk je verder weinig van. De carb trekt sneller en loopt iets harder 0? Upvote 0 Downvote
17,5 de koppeling is alleen voor de eerste 15km/h, merk je verder weinig van. De carb trekt sneller en loopt iets harder 0?
Bo RoCkHeAd Maluku Speed Crew 14 November 2002 #3 ja idd..de carb..meer power.. koppeling zorgt alleen voor betere pickup en de eerste paar meters... kheb nog een carbje te koop liggen dus... Upvote 0 Downvote
ja idd..de carb..meer power.. koppeling zorgt alleen voor betere pickup en de eerste paar meters... kheb nog een carbje te koop liggen dus...
Joost@aerox 3BR Tuner 14 November 2002 #4 koppeling gewoon goed afstellen. 17.5 kopen. top word niet hoger, maar gasreactie en acceleratie worden duidelijk beter. aanradertje. Upvote 0 Downvote
koppeling gewoon goed afstellen. 17.5 kopen. top word niet hoger, maar gasreactie en acceleratie worden duidelijk beter. aanradertje.
SR_Sjeezer Banned 14 November 2002 #5 Originally posted by B-100 koppeling gewoon goed afstellen. 17.5 kopen. top word niet hoger, maar gasreactie en acceleratie worden duidelijk beter. aanradertje. Click to expand... :| nou toen tazmanian_devil er een 17,5 opzette ging de top ook omhoog met enkele km/h. tzal niet veel zijn 0-3 ofzow Upvote 0 Downvote
Originally posted by B-100 koppeling gewoon goed afstellen. 17.5 kopen. top word niet hoger, maar gasreactie en acceleratie worden duidelijk beter. aanradertje. Click to expand... :| nou toen tazmanian_devil er een 17,5 opzette ging de top ook omhoog met enkele km/h. tzal niet veel zijn 0-3 ofzow
Joost@aerox 3BR Tuner 14 November 2002 #6 niet echt noemenswaardig dus :+ al aan gedacht dat dat ook zou kunnen komen door een brak afgestelde vorige carb? maargoed, bottom line: top (zo goed als) niet omhoog Upvote 0 Downvote
niet echt noemenswaardig dus :+ al aan gedacht dat dat ook zou kunnen komen door een brak afgestelde vorige carb? maargoed, bottom line: top (zo goed als) niet omhoog
SR_Sjeezer Banned 14 November 2002 #7 Originally posted by B-100 niet echt noemenswaardig dus :+ al aan gedacht dat dat ook zou kunnen komen door een brak afgestelde vorige carb? maargoed, bottom line: top (zo goed als) niet omhoog Click to expand... Ja zal wel brak afgesteld geweest zijn Upvote 0 Downvote
Originally posted by B-100 niet echt noemenswaardig dus :+ al aan gedacht dat dat ook zou kunnen komen door een brak afgestelde vorige carb? maargoed, bottom line: top (zo goed als) niet omhoog Click to expand... Ja zal wel brak afgesteld geweest zijn
Teunios Banned 15 November 2002 #8 Moet wel jah . breng hem anders naar Matton of twins oid. Upvote 0 Downvote