14 mei Amsterdam

haman

vallende hollander
wat word het in 020 ... wat staat jullie nog allemaal te doen, ik ga maar is ploeteren voor een ontsteking, dan kommet helemaal goed

ik heb er iig weer goed veel zin in :D
 
Advertisement - register to remove this

Ik zal wel weer komen loeren zoals altijd, voorin kunnen we dezelfde mensen wel weer verwachten zolang het weer een beetje meewerkt!
 
Lekker dichtbij...

14 mei.. Ik hoorde dat er mooi weer is voorspeld, dus dan zijn wij er ook zeker te vinden (ik & aanhangsel). Als het echt mooi weer is, kom ik op de motor :), heb ik gelijk een leuk ritje....
 
Ik ben er ook weer :W
alleen maybe zonder caravan omdat A'dam maar een half uurtje rijden is van huis.. maar wie weet.. mocht af zijn dat hij toch mag buiten spelen!
 
Gé, wat verwacht je hier van de ronde tijden? *D

Btw ik hoop dat ik weer lekker kan battelen met Rianne, zo word racen pas echt vet :W

Jammer dat ze 2e manche niet aan de start kwam :henko:
 
Zal der ook maar weer zijn, gelukkig niet zo lang rijden als naar Emmen :W en we hebben ff rust dus keer lekker uitslapen op zondag :D :p
 
nog even een nieuwe krukas in m'n blok jensen en een elleboog transplantatie ondergaan en dan ben ik er ook weer bij in amsterdam :)
 
Slome said:
Gé, wat verwacht je hier van de ronde tijden? *D

Btw ik hoop dat ik weer lekker kan battelen met Rianne, zo word racen pas echt vet :W

Jammer dat ze 2e manche niet aan de start kwam :henko:

mn complimenten bart je ging idd lekker nu nog een echte scooter kopen (zipsp) en dan komt het helemaal goed moet jou ...

hoop op amsterdam eindelijk is met een tevreden gevoel de bus in te stappen naar huis ... :D
 
haman said:
mn complimenten bart je ging idd lekker nu nog een echte scooter kopen (zipsp) en dan komt het helemaal goed moet jou ...

hoop op amsterdam eindelijk is met een tevreden gevoel de bus in te stappen naar huis ... :D
Weet ik zo net nog niet, ik moet iemand hebben om mee te sporten. 2e manche reed ik weer alleen, en weer me tijden 3 seconde langzamer... :p
 
Slome said:
Gé, wat verwacht je hier van de ronde tijden? *D

lage 1 minuut rond of voor de bikkels een hoge 59-ers denk ik.

maar het gaat niet mee vallen om sneller rond te gaan als met de 50, ik denk dat amsterdam qua gem. snelheid het laagste is van de kalender. dus niet veel winst te halen voor de 70cc paarden
 
Back
Top