125cc typhoon blok???

tjango mango

Well-Known Member
Pas een 125cc typhoon blok onder een typhoon frame van een 50cc uitvoering? En pas de voorvork van een typhoon van een 125cc typhoon in een typhoon frame van 50cc uitvoering?
ltrz
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by tjango mango
Pas een 125cc typhoon blok onder een typhoon frame van een 50cc uitvoering? En pas de voorvork van een typhoon van een 125cc typhoon in een typhoon frame van 50cc uitvoering?
ltrz

VOorvorken zijn DACHT ik t zelfde..

Blok gaat alleen werken als je de boel gaat lassen enzo.. ophanging is anders dacht ik..

btw.. beter geen 125cc blok onder je 50cc doed.. 125cc = motor en ik neem aan dat jij geen motorrijbewijs hebt?? Hou t gewoon lekker bij 70cc.. kan je btw ook sneller laten vlammen ALS je t goed doet..
 
volgens mij is de ophanging hetzelfde en kun je het er "zo" onderhangen

En Mark, 70cc = ook motor, dus wat dat betreft maakt het geen flikker uit.
het 50/70cc blok heeft gewoon meer potentie...
 
wat is de reden dat je een 125cc eronder wil?

voor 50 blok zijn meer mogelijkheden en onderdelen etc...
al is 125 tphtje ook wel leuk, maar dan echt als motorscooter, dus met kenteken en rijbewijs
 
ken hem aardig goedkoop krijgen vandaar dat ik er over na zat te denken, en het is weer is wat anders. of ik nou met 70cc of 125cc rijd ik ben altijd fout. enigste voordeel der van is maakt minder herrie.
 
subframe is totaal anders...

Dus eronder krijgen lijkt me redelijk moeilijk.
Ook het frame is op sommige punten anders.
Lijkt me een onbegonnen werk. Voorvork + cockpit + kappen zijn wel gewoon hetzelfde
 
Back
Top