125cc skipper blok begrenzen

Advertisement - register to remove this

Misschien net

Dan moet er een heel dikke varioring in en een toerenbegrenzer maar dan gaat ie heel slecht lopen
Ja en dat is dan ook weer slecht voor
Misschien net

Dan moet er een heel dikke varioring in en een toerenbegrenzer maar dan gaat ie heel slecht lopen
Ik heb op internet een begrenzer gevonden die ook geschikt is voor piaggio skipper 125cc…. Zou dit ook een optie kunnen zijn?

Attachments

• IMG_4905.jpeg
    IMG_4905.jpeg
    119.4 KB · Views: 6
Die zou kunnen ja maar dan moet je die alleen gebruiken als hij op de bank moet.
Ander gaat hij nog steeds kut lopen.

Waar zie jij staan dat die voor een skipper is? 4t2v is nou net geen skipper helaas.

valt niet te begrenzen tot 45km/u zon ding hoor
in de beschrijving en op andere sites die het ook verkopen.

Attachments

• IMG_4906.jpeg
    IMG_4906.jpeg
    136.1 KB · Views: 5
Ik begrijp totaal niet als je een 125 CC 2-Takt blok onder je Scooter bouwt , dat je dat ding 45 / 50/60 wil laten lopen ...
Stel dat gaat lukken : als je word aangehouden , komt de Motor Code Totaal niet overeen met je Kenteken / KWH , dus ... De Sjaak.
Gaat het om trekkracht ??? Koop dan een Elektrische Scooter ... dan krijg je Legale trekkracht .

Ik begrijp totaal niet als je een 125 CC 2-Takt blok onder je Scooter bouwt , dat je dat ding 45 / 50/60 wil laten lopen ...
Stel dat gaat lukken : als je word aangehouden , komt de Motor Code Totaal niet overeen met je Kenteken / KWH , dus ... De Sjaak.
Gaat het om trekkracht ??? Koop dan een Elektrische Scooter ... dan krijg je Legale trekkracht .
reden is dat ik een familie lid heb die er ook graag op wilt rijden en alleen dan dus 45 hoeft te lopen.

Wat jij wil gaat gaat niet lukken .
Mijn Advies ? koop een Scooter erbij . kosten voor verzekering zijn het niet , wel een klap Risico Boetes .
Voorbeeld:
Ik heb oa een echte STD 50 CC Runner staan , die gebruik ik als ik naar Dordrecht ga / Moet, geen Tunnelgeld betalen ,mag alle Millieu Zone`s in , gratis parkeren , en geen gezeik met Politie ... Scooter klopt gewoon .
Als Daily heb ik oa een Runner M08 180 CC ,,, om lekker mee te Cruzen .
Wil ik op Zondag Blazen : Pak ik de Sprinter tijdens een Meeting ..

Wat jij wil gaat gaat niet lukken .
Mijn Advies ? koop een Scooter erbij . kosten voor verzekering zijn het niet , wel een klap Risico Boetes .
Voorbeeld:
Ik heb oa een echte STD 50 CC Runner staan , die gebruik ik als ik naar Dordrecht ga / Moet, geen Tunnelgeld betalen ,mag alle Millieu Zone`s in , gratis parkeren , en geen gezeik met Politie ... Scooter klopt gewoon .
Als Daily heb ik oa een Runner M08 180 CC ,,, om lekker mee te Cruzen .
Wil ik op Zondag Blazen : Pak ik de Sprinter tijdens een Meeting ..
3 scooters is wel heel lekker hoor

Back