This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

125cc Honda NSR Naked op kenteken in onderdelen...

Status
Not open for further replies.

Pappa Jacco

mensch
Ik heb hier liggen:

Een 125cc honda nsr naked op kenteken, dit apperaat is te koop omdat ik wegens priveredenen geld nodig heb, hij is compleet gedemonteerd, maar helemaal compleet, hij kan een spuitbeurt gebruiken...

De cillinder is er niet bij, deze had een vastloper gehad ivm het niet gebruiken van koelvloeistof of te weinig ervan

ik heb er geen foto's van, maar zoek maar ff op google...

Het is er 1tje met een aluminium allkast frame.
Er zitten vrijwel nieuwe banden op, en het is allemaal verder in goede conditie, ik begin met een prijs(je) van 500 euro's, dit is niet veel, maar ik heb het geld echt heel snel nodig, dus....

laat het me maar weten...
 
K, wie gaat er voor 400?

Je hebt er geen rijbewijs voor nodig om 'm op je naam te zetten hoor

tis een mooir overstap van brom naar motor
 
Foto's via MSN: zagon22@hotmail.com

Ik woon in de buurt van Alphen aan den rijn, zuid holland, voor de compleetheid: lees begin tread, maar zo is makkelijker natuurlijk: alleen de cillinder zit er niet bij, maar die zijn makkelijk te krijgen

groeten, Jacco...

P.s. ik heb er geen zin in en tijd voor, maar als je 'm nu koopt voor 300 en je verkoopt het frame en het blok los, heb je die 300 al ruim terug, dan de rest nog, en winst is het voor je...

Ik heb nu snel geld nodig, dus vor mij gaat het op deze manier :'(

groeten, Jacco.
 
Status
Not open for further replies.