125cc 2t of 70cc

Rapido17

New Member
Ik wil binnenkort de keuze maken tussen een piaggio zip 125cc 2t of een 70cc. Mijn voorkeur gaat naar de 125 omdat die een stuk stiller zijn en rustiger draaien, maar hoe zit het met de politie? Herkennen ze gauw dat het een 125 blok is? Ook als die helemaal std is? En wat is de kleinste uitlaat die ik erop kan doen zodat het minder opvallend is? En welk 125 blok adviseren jullie dat het minst opvallend is? Alle ervaringen en tips zijn welkom. Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is dus sorry daarvoor als ik fout zit
 
Advertisement - register to remove this

Beste is gwn een dr70 met een sito+, gaat wel minder hard als een 125 maar die dikke ploffen hoor je wel.

als je 125 eronder wilt skr blok halen met een std skipper uitlaat, en dan een 4t hitteschild erop ;)
 
Beste is gwn een dr70 met een sito+, gaat wel minder hard als een 125 maar die dikke ploffen hoor je wel.

als je 125 eronder wilt skr blok halen met een std skipper uitlaat, en dan een 4t hitteschild erop ;)
Oke bedankt voor je reactie man, ben van plan om over 2 weken dus een van de 2 te kopen een 70cc of een 125cc, ligt er net aan wat er op m’n pad komt
 
Beter gwn zoals eerder vermeld een giet 70 met sito plus. Een 125 zullen ze op geluid niet snel pakken, maar het zicht. Tegenwoordig weet een agent wel dat een 50 blokje niet zo hoog en breed is. Om nog maar niet over het luchtfilter en de uitlaat te beginnen.
 
Beter gwn zoals eerder vermeld een giet 70 met sito plus. Een 125 zullen ze op geluid niet snel pakken, maar het zicht. Tegenwoordig weet een agent wel dat een 50 blokje niet zo hoog en breed is. Om nog maar niet over het luchtfilter en de uitlaat te beginnen.
Zo deskundig zijn ze hier in ieder geval niet, ben een keer staande gehouden op een zip met een skr blok eronder, had er een 4t luchtfilter op gemieterd en meneer vond t allemaal wel welletjes. Alles was wel eerlijk natuurlijk.
 
Zo deskundig zijn ze hier in ieder geval niet, ben een keer staande gehouden op een zip met een skr blok eronder, had er een 4t luchtfilter op gemieterd en meneer vond t allemaal wel welletjes. Alles was wel eerlijk natuurlijk.
Beter leven daar dan
Dacht dat ze hier al niet al te snugger waren vergeleken met boven de rivieren, maar hier zien ze t wel aan de pijp en de carterkap
 
Back
Top