Robrunner Koos Scootloos :( 5 March 2005 #1 hallo ik heb een vraagje... een vriend van mij wil mijn 125cc typhoon blok kopen om onder zijn gilera ice te zetten... Maar zou dat nou wel passen?!?! ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! groeten robert |(
hallo ik heb een vraagje... een vriend van mij wil mijn 125cc typhoon blok kopen om onder zijn gilera ice te zetten... Maar zou dat nou wel passen?!?! ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! groeten robert |(
melf #50 Well-Known Member 5 March 2005 #2 alles valt pas te maken , zal niet veel schelen iig Upvote 0 Downvote
Robrunner Koos Scootloos :( 5 March 2005 #3 maar wat zou er dan allemaal aangepast moeten worden?? enig idee iemand?? dank robert }:O Upvote 0 Downvote
M mikeys yoo de manne 5 March 2005 #4 waarschijnlijk een nieuwe ophaning lassen op de kader ofzo groetjes Upvote 0 Downvote
X XoReP Well-Known Member 6 March 2005 #5 Kader=frame tog Ik denk dat je hoogstens je subframe hoeft aantepassen. Upvote 0 Downvote
S swinz mypolo.nl 7 March 2005 #6 idd subframe, weetnie cker maar volgens mij hebben ze ook andere velgen.. en vergeet ook niet CDI, die was d8 ik ook anders.. Upvote 0 Downvote
idd subframe, weetnie cker maar volgens mij hebben ze ook andere velgen.. en vergeet ook niet CDI, die was d8 ik ook anders..
Robrunner Koos Scootloos :( 9 March 2005 #7 ok, hopelijk gaat het lukken dan ik heb die cdi ook erbij dus das fijn ieder geval bedankt... Upvote 0 Downvote