125 cc EFI Scooter

Borsa

New Member
Dag allen,
ik had graag een paar tips ivm het halen van hogere snelheid met een 125 cc efi - euro 4. ik wil niet aan acceleratie inboeten, zou liever zelfs iets sneller optrekken.
Scooter loopt af fabriek 80 km/h, en ik had er graag 90/95 uitgehaald.
Wat zijn de mogelijkheden? Andere vario?
bedankt
 
Advertisement - register to remove this

om welke scooter gaat het?

je zou een andere vario en andere koppeling kunnen proberen.
een andere nokkenas zal ook wel wat resultaten opleveren.
vertanding kan je van de gearbox veranderen, maar dan lever je in op je snelheid of je acceleratie

of naar een scooterzaak gaan en de ECU laten flashen, als dit voor je scooter beschikbaar is.

als je gek wil doen: inlaat en uitlaat laten porten kost wel veel tijd!
de compressievout vergroten, het blok zal dan warmer worden dus extra koeling is wel aangeraden.
 
Last edited:
om welke scooter gaat het?

je zou een andere vario en andere koppeling kunnen proberen.
een andere nokkenas zal ook wel wat resultaten opleveren.

of naar een scooterzaak gaan en de ECU laten flashen, als dit voor je scooter beschikbaar is.

als je gek wil doen: inlaat en uitlaat laten porten kost wel veel tijd!
de compressievout vergroten, het blok zal dan warmer worden dus extra koeling is wel aangeraden.
Neco Borsalino 125 cc - efi 2020
 
durf ik niet te zeggen zoals ik al zei. probeer wat reviews te zoeken op internet.

op het kanaal van 49ccscoot op YT, test de persoon verschillende koppelingen en setups met verschillende resultaten. misschien wel een aanrader
Bedankt, ga eens kijken. Heb ondertussen op een frans forum gezien dat die Naraku de enige is die waard is om er geld tegen te gooien.
 
Back
Top