This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

125/180cc vivacity

jv.bklf

New Member
Ik heb een vivacity staan en wil der eigenlijk een project van maken. Ik heb een video gezien om internet waar iemand een Piaggio 125/180 blok onder een Viva gezet hebben.

Ik weet dat stage 6 van die conversion kit verkocht om een Piaggio blok onder een Peugeot te zetten, maar die worden niet meer geproduceerd en kan ze ook nergens anders vind.

Dus mijn vraag is. Is het moeilijk om een subframe te maken of aan te passen om passend te krijgen op Piaggio blokken voor onder een Peugeot. Of of die subframes van stage 6 nog ergens te krijgen zijn?

Die subframes zijn er al lang niet meer. Ondingen ook want werd automatisch verlengd ook.
Een 125 of 180 blok zit met een swingarm ipv subframe,omdat daar wat meer kracht op komt te staan. Maar als je zulke dingen moet vragen over een subframe passend te krijgen dan zou ik er nog ff goed over nadenken of je er wel aan moet beginnen. Alles is bijna passend en werkend te krijgen maar je moet bijvoorbeeld zorgen dat je wielen exact recht op 1 lijn uitkomen anders rijd het voor geen meter. En met een 180blok ga je snel harder dan je denkt en dan wil je op zn minst dat het spul GOED vast zit en niet zomaar half half in elkaar gebeunt.

Kansloos Project , beide montage punten komen totaal niet bij elkaar in de Buurt : Boven ophanging . en onder ophanging ,,, Kansloos.