12” wielen zip km teller

Guidion003

New Member
Hallo,

Ik heb een 2009 Piaggio Zip met 12” velgen en een SP98 mono. Ik was benieuwd of iemand een manier heeft om de teller goed te laten lopen gezien de teller gebouwd is voor 10” velgen, en nu dus niet accuraat is.
 
Advertisement - register to remove this

Van welke scooter zijn die 12 Inch velgen en kun je van die scooter de meenemer niet gebruiken?
Het zijn 2 takt Vespa sprint velgen. En sorry, de meenemer? Wat is dat?
Post automatically merged:

Het zijn 2 takt Vespa sprint velgen. En sorry, de meenemer? Wat is dat?
Heb even snel opgezocht, ik weet nu wat je bedoelt. Dat zou kunnen maar ik weet niet of een Vespa meenemer in een SP98 vork past. Ik zou zeggen van wel maar je weet maar nooit.
 
Of dit past weet alleen dokter Frankenstein.

Misschien eens langs je lokale Piaggio Dealer ipv alles te bestellen bij die doosjesschuivers op het internet.
Ja goed idee, ik ben sowieso niet van het kopen en daarna pas kijken dus dat komt goed. Ga het eens even uitzoeken en inderdaad langs een dealer in de buurt. Bedankt voor je reacties in ieder geval!
 
Teller is wiel gebonden ... je kan een Digitale Teller bestellen bij WB Tuning , of bij Ali-Express, daarbij kan je wiel formaat instellen .
Heb je ook gelijk een Toerenteller , en kan je in 2 of 3 kleuren instellen .
WB Tuning heeft Plug en Play Setjes ... ( ook los ) bij een losse Teller met je zelf de boel beetje aanpassen .
Dus een bepaald Type Meenemer is onzin .


.
 
Last edited:
Een monovork werkt niet met een meenemer maar met een tellerworm, zoek maar op bij kparts dan komt het te voorschijn. Maar een digitale teller is makkelijker want anders zou je dehele aszitting moeten vervangen voor die van een sprint.
 
Back
Top