Het staat er wel, echter moet je dan wel wat afweten van de geschiedenis van de gebruikte systemen.
Een kabelboom voor een stator (ontsteking) met 12 spoelen bestaat eigenlijk niet.
Het enige grote verschil is de CDI, op de stator met 12 spoelen is dit een DC (grote gelijkspanning) CDI en deze pakt spanning van de accu.
Bovenstaande link is met een AC (kleine wisselspanning) CDI (ander type stator met 1 laadspoel voor het laden/ontsteken) en deze pakt spanning van de stator.
De link die jij post is dus de juiste voor een stator met 12 spoelen.
Er is echter wel een maar, en dat betreft het contactslot en de carburateur.
V.w.b. de carburateur is dit de elektrische choke i.c.m. een weerstand (zgn. control box).
Aansluiting van het contactslot is ook anders met minder draden/aansluitingen.
Meestal 3 i.p.v. 5.
M.a.w. er zijn voor de types van zowel <2004 als >2004 2 kabelbomen voor handen...
Die met een elektrische choke, en 1 voor een handmatige choke waarvan de hevel links aan het stuur zit gemonteerd.
Uiteraard ontbreekt dan deze bekabeling/aansluiting/stekkerverbinding in de kabelboom.