+10PK Klasse; wat zijn mogelijkheden?

76 VETTE

Pitbike Privateer
Yo.
Om dit forum effe weer wat leven in te blazen;

WAT zijn de opties voor de nieuwe 150cc Max-regel? (De bedenkers mogen ook antwoorden want veel keus is er niet....) :rolleyes:

En wat ga JIJ doen? (als dat nog geheim is horen we het ZEKER graag en beloven dat het onder ons blijft....):D

Ik heb 2 opties bedacht;
-mijn huidige 120cc voorzien van een grotere cilinder/zuiger maar dat vereist weer freeswerk aan mijn cilinderkop om de verbrandingsruimte groter te maken.
-nieuw blok kopen maar dat is dan weer een standaard ding en vereist weer veel werk/geld om er echt gang in te krijgen. ;)

Gelukkig hebben we nog bijna een half jaar ..... :7
 
Advertisement - register to remove this

Inmiddels 3 maanden later; duurde effe voordat ik alle replys in dit topic gelezen had... -:-

Heb er maar vanaf gezien mijn Lifan Monster blokje van 120cc naar 141cc te brengen; schijnt de krukas toch niet echt tegen te kunnen op de lange duur.

Daarom; nieuw blok.
Gisteren er onder gehangen; 3x trappen ; lopennnnnnnn +ralf+

Inrijden, dan er weer onderuit, bijwerken en spulletjes die vanuit alle windstreken onderweg zijn monteren. :winner:

Blijft; mijn Alu ThumpstarPro frame met MonsterMoto voor en achterkant en een coureur die niet lichter en zeker niet jonger geworden is tijdens deze winterperiode.

Maaarrrrrrrrr... heb er weer zin in. :+
 
Nog met mijn oude blok; -:-

pitlinkskleinlw5.jpg


pitadam1kleinyw0.jpg
 
laat foto's zien dan :W Ik vind het wel gave machines allemaal, maar er worden zo weinig pix gepost :D Doe daar eens wat aan :W
 
momenteel nog niet dj..!!
maar als ik ze heb zet ik ze er op..
ben je @ lely trouwens dj..?
dan kan ik je dat ding uitgebreid laten zien..
 
Kerel(tje) :W :p Ik kom @ Lely wel even kijken idd :D Blijft lekker in de buurt, en altijd gaaf om even te buurten. Stuur me ff pm anders met je msn....
 
laat foto's zien dan :W Ik vind het wel gave machines allemaal, maar er worden zo weinig pix gepost :D Doe daar eens wat aan :W

Ik moet DJ hier wel gelijk in geven...

Foto's!!! ;) Ook van de opbouw van het blokje enz. Ik vind 4takt ook nog altijd wel erg fasinerend.
 
Back
Top