Is dit makkelijker of is t blok van een viva 100 eronder beunen makkelijker
DP223 Vivacity 29 December 2022 #1 Is dit makkelijker of is t blok van een viva 100 eronder beunen makkelijker
eurokit Broem Broem Pff Pff 29 December 2022 #4 carters zijn zover ik weet hetzelfde.. (niet geprobeerd) maar lijken 1:1 het zelfde. Je hebt wel andere krukas nodig en andere maat krukas keerringen.
carters zijn zover ik weet hetzelfde.. (niet geprobeerd) maar lijken 1:1 het zelfde. Je hebt wel andere krukas nodig en andere maat krukas keerringen.
Brute-Force Black Bullet. 2.0 29 December 2022 #5 eurokit said: carters zijn zover ik weet hetzelfde.. (niet geprobeerd) maar lijken 1:1 het zelfde. Je hebt wel andere krukas nodig en andere maat krukas keerringen. Click to expand... Helaas ... Past niet ... Carters lijken hetzelfde , zijn het niet ... zelfs met Kotteren van het Carter gaat het niet lukken
eurokit said: carters zijn zover ik weet hetzelfde.. (niet geprobeerd) maar lijken 1:1 het zelfde. Je hebt wel andere krukas nodig en andere maat krukas keerringen. Click to expand... Helaas ... Past niet ... Carters lijken hetzelfde , zijn het niet ... zelfs met Kotteren van het Carter gaat het niet lukken