Aangeboden 1000 Euro beloning - Wit blauwe Polini Aerox gestolen

Advertisement - register to remove this

tja... wat imo niet klopt is dat je naast die 1000 ballen de scoot in kwestie er nog bij krijgt ook... das makkelijk verdiend voor de dief...
anyway, is al een tijd stil bij die gast... weet niet wat ie nog allemaal heeft staan qua scooters, maar anders lijkt dit wel een manier om spectaculair afscheid te nemen van het scooterwereldje? :(
 
tja... wat imo niet klopt is dat je naast die 1000 ballen de scoot in kwestie er nog bij krijgt ook... das makkelijk verdiend voor de dief...
anyway, is al een tijd stil bij die gast... weet niet wat ie nog allemaal heeft staan qua scooters, maar anders lijkt dit wel een manier om spectaculair afscheid te nemen van het scooterwereldje? :(

Snap wel waarom hij geen politie erbij haalt..

Denk dat hij hem zo spoedig zoekt en dit kereltje helemaal verrot trapt.


Wat ik ook overigens heel vaag vind is die 1000 euro.
Kan mij niet voorstellen dat die gestolen aerox dan die 1000 euro waard is..
Had je denk ik zelf een betere scooter voor kunnen kopen.
 
Zulk soort berichten lach ik me altijd weer kapot om. Waarom zou je een beloning van 1000 euro voor een scootet die met beetje geluk 1000 euro waard is, om vervolgens dat ding er dan nog bij te krijgen?

Hetzelfde als die schitterende bericht van die snotneuzen met hun 500 euro beloning voor de gouden tip wie vanancht mijn runner heeft gejat, die heeft echt een zwaaaar probleem. Puntje bij paaltje als je daadwerkelijk de "gouden tip" zou hebben denk je nou echt dat iemand je zo ff 1000 euro geeft voor zo'n hok te vinden of om een vriend te verraden vraag ik me dan af. Steek dat geld volgende keer in een goed slot, simpel gps chipje ergens in plakken volgende keer en dan kun je het zelf zo zien waar dat ding is
 
Als je overal dremel plekjes heb zitten valt dat ook wel op.. 9.8 / 10 hebben dat niet.

Beetje iemand met verstand gaat niet overal dremel plekjes op ze carter aan brengen.
 
Deze video is niet van mij maar ik wilde deze toch wel delen.

Ik snap niet zo goed wat die nou precies wil, zonder de blauwe "vrienden"?
Goeie knaap hoor, maar het is niet zo'n held en zeker niet snugger, dat heb ik allang gezien.
Het enige wat hij nu doet is de dief waarschuwen, en het OM het heel makkelijk maken wanneer diefje aangifte doet van mishandeling.

Call it a day, hou die rug lekker bij je, en begin weer met filmpjes maken dat deed je wel aardig mijn advies.
 
Als je overal dremel plekjes heb zitten valt dat ook wel op.. 9.8 / 10 hebben dat niet.

Beetje iemand met verstand gaat niet overal dremel plekjes op ze carter aan brengen.
En precies daar gaat het fout, het gaat niet om de schuurplekjes die het achterlaat wanneer je iemand zijn logo of handtekening weghaalt. Nee gaat er juist om dat jij dan zonder bloknummer of je handtekening op/in dat blok nooit kan bewijzen dat het oorspronkelijk jou blok is wat gejat werd. En dan trek je toch aan het kortste eind op dat moment
 
Back
Top