10-13 maart ST.net @ Motorbeurs Utrecht

Advertisement - register to remove this

vorig jaar was motorbeurs wel gezellig...

dus k kom wel weer mits het uitkomt...

alleen moet angloDutch dit jaar echt andere lampenspotje nemen, want vorig jaar kon je daar bijna onder verbranden... :X
 
Ik moet er zelf ook zijn met mijn baas maar das alleen op zondag afbreken, en ik denk dat ik ook ff mee kom met ronnie !
 
ik ben er alle 4 de dagen, ik moet op de suzuki stand bij de best op six folders uitdelen met nog 4 andere mensen.
en in de pauzes wandel ik zelf ff rond. ik zal zeker ff bij de scootertuning.net stand kijken.

staan er mischien ook foto´s van vorig jaar op internet, want ik ben er nog nooit geweest. :P
 
Ik ben er weer dit jaar, samen met m'n pa en de motorclub.
eens effe langs de stand van hier lopen.

Kijken of er nog wat leuks bij staat.

Ik ga op zaterdag.
Gr. Gertje
 
Nog wat info voor de mensen die komen (ik sta btw vrijdag @ beurs om de st.net stand te versterken :))

Data
De MOTORbeurs Utrecht 2005 wordt gehouden van 10 t/m 13 maart 2005

Locatie
Jaarbeurs Utrecht, hal 7 t/m 12

Openingstijden
10 maart 2005 van 10.00 tot 21.00 uur
11 maart 2005 van 10.00 tot 21.00 uur
12 maart 2005 van 10.00 tot 18.00 uur
13 maart 2005 van 10.00 tot 18.00 uur

Toegangsprijs
Een entreekaart voor MOTORbeurs Utrecht 2005 kost aan de kassa
€ 12,00. In de bladen MOTOR, Moto'73, Truckstar, Panorama, Autoweek en Formule 1 worden kortingsbonnen geplaatst, waarmee u aan de kassa € 2,00 korting krijgt op een entreekaart. U betaalt dan slechts € 10,00 per kaart. Houd deze bladen dus goed in de gaten. Kinderen tot 12 jaar, die onder begeleiding de beurs bezoeken, hebben gratis toegang.

Voorverkoop via ANWB
Vanaf medio januari 2005 kunt u alvast een entreekaart in de voorverkoop kopen bij één van de ANWB verkooppunten. U betaalt dan slechts € 10,75 per kaart i.p.v. € 12,00. Bovendien hoeft u dan niet meer in de rij te staan voor de kassa. U kunt meteen doorlopen naar de entree van de beurs.

Meer info?
Motor Events bv
Bezoekersinformatie
Postbus 8800
3503 RV Utrecht
tel.: 0900 - 52272387 (€ 0,45 p/m)
e-mail: info@motorbeursutrecht.nl
 
De stand is volledig klaar na een dag heen en weer rijden en bouwen... !!

Wie ff langskomt kan ff uitrusten in de... sofa !!! :W
We hebben idd een lekkere sofa op de stand staan voor forumpeepz thnx to six-o :*
 
Razma said:
De stand is volledig klaar na een dag heen en weer rijden en bouwen... !!

Wie ff langskomt kan ff uitrusten in de... sofa !!! :W
We hebben idd een lekkere sofa op de stand staan voor forumpeepz thnx to six-o :*


en die bank kwam lekker makkelijk van zn kamer af naar beneden 8P:X vertelde ie
 
Morgen ga ik met school naar de jaarbeurs voor de elektro beurs ofzo maar denk dat ik maar gelijk doorloop naar de motorbeurs.
Waarschijnlijk kom ik dan morgen ook even langs.
 
Back
Top