Ja man contact aan/uit, bij cdi's was het inderdaad plug en play maar dat is dus blijkbaar niet meer zo. Bij de zip ECU's moet je ze altijd inlezen weet niet hoe dit zit met andere modellen.
Inlezen, je moet de scooter nog instellen wanneer je t ecu ingeplugt hebt. Eerst gas dicht en drie keer aan en uit, daarna 3 keer met gas open. Dan de scooter starten en 10 min laten lopen en vervolgens 5 keer aan en uit doen. Dan zou die t moeten doen.
Snap t zelf ook niet man, heb n laag windscherm, met wind mee zat ik met pijn en moeite op de 54. Er zit nu 1600km op en heb bij 700km zijn eerste beurt laten doen dus lijkt me sterk dat het daar mee te maken heeft.
Kleine update, heb de rollen verwisseld en rijdt nu ongveer 53, enige wat ik merk is dat de trek kracht nu een stuk groter maar verder nog geen hogere top.
Ja tis n euro4 4takt 3v dacht dat dat standaard was voor de 2019 zip modellen, heb er op t moment 6,1 gram rollen in zitten maar ben er indd niet van overtuigd dat 7.5 t veel beter zou doen
Heb onlangs een malossi ecu en variateur aangeschaft met de gedachte dat ik er op zn minst 10km winst uit kan halen, in de realiteit is mn max nu 51km/h inplaats van 49km/h. Heb ik misschien iets verkeerd gedaan tijdens het monteren? Hoe los ik dit op?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.